Dirty Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Tenkte å lufte bilen min litt da,da jeg har lyst på en eldre bil nermebestemt en e30 325. selger den for 45 tusen. om bilen bilen er en 93 model e36 318i sedan. men det ble byttet motor til en 95 model 318is m44 1.9liter som har godt 160 tusen ca. selve bilen har godt ca 2000tusen bilen har gjust vært på 4hjulskontroll etter jeg satt på 60-40 apex senkesett fra gsbildeler. bilen har ikke ac eller eletriske vinduer. har kjøpt nye 17" sommerfelger med kant. sorry jeg ikke husker navn. det som er litt kjipt er at skjørtene kunne trenge et nytt strøk med lakk, ellers er det litt rust på den frammskjermen og litt med døren. bilen er tektyl behandlet får noen år siden. mer info så bare spørr da jeg, egentlig må stikke nå veldig dorlig bilder! og det jeg lurer fælt på! hva er bilen vært? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 btw. det er den svarte på bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 bump.. 40 tusen ved kjapp handel! ser på ny bil så må få solgt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 har du noen bedre bilder? av bilen din bare? invendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Interisert i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 var dorlig med bilde da jeg la den ut te salg. men bilder skal en nå få tatt.. kan knipse noen i morgen. mulig innbytte kommer ann på hva! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 da var skrekken over trodde det var noe galt med motoren noe det ikke var i det heletatt! så 40 tusen ingen som er intr i en grei førstebil for eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Interisert i innbytte? hmm nei sorry trenger penger da jeg har en ny bil som står å venter på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 bare som et lite hint; de bildene dine tviler jeg på at frister noen ta noen sikkelige bilder av din bil alene, med bilder av intreør også, det hjelper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 ja jeg er fult klar over det:P men jobber så mye overtid . er bedre en ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 innteresert i å bytte med E30 pluss mellomlegg? er bare en 318i, mn motorbytte lar seg gjøre. karosseriet er så og si fritt for rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 inntresert i å bytte mot denne?? http://pic5.piczo.com/akahansen/?g=26482224&cr=5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 sorry! Ble Solgt Ikveld 38 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg