k1t Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Ja, da er jeg lykkelig eier av en 96 modell 318 tds. Bilen er importert sent 99, førstegang registrert i Norge begynnelsen av 2000. Fakta om bilen: Bilen er sort på begge sider, gått 222000 ca, el vinduer-speiler-takluke. Ikke no senking eller noa anna pynt av bilen(foreløpig) 15" alu på vinter og sommer, org på vinter og no litt finere på sommer,kommer vel no litt penere etterhvert Fikk bilen billig pga en feil på bilen, muligens dieselpumpa som er gåen, evt trenger en overhaling. Symptomer på dette er som følger: Når jeg skal starte bilen, må jeg veldig ofte dra den leeeeenge på starteren, samt at ofte når jeg klemmer inn klutsjen i fart dør motoren.. På Bmw i tønsberg hadde tidligere eier fått beskjed om at dieselpumpen trengte nye pakninger, noe som kostet rundt 5oookr. Skulle gjerne fått noen tips om hvordan jeg kan få konstatert dette, syns det er drøyt å betale 5000 kr for å se om det er riktig... Tips/erfaringer mottass med takk. Back to the car: Har i første omgang ingen store planer for bilen, første prioritering er å få orden på ovennevnte problem. Når dette er i orden skal jeg få bukt med noen rustangrep, blir vel hvite/mørke blinklys rund baut, M3 speiler/front er også ønsket. Felger og senk kommer vel også med tiden, samt litt stereo. Men som sagt, første pri er å få bilen til å gå som normalt.. Fikk også med en ekstra hjerne samt et trimchip, vurderer å sette på chippet, evt selge det om noen er intressert. Pm evt Har kun noen dårlige mobilbilder å dele med dere foreløpig, men skal få knipset noen en dag og legge ut.. Følger naturligvis nye bilder etc etterhvert som det skjer noe med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå