///frank Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Noen fra haugesundsomerådet som kan se på den her http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= for meg...betaler gjerne noe kroner for jobben og gjerne ha noe peiling på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Bump!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Jeg kan nok se på bilen for deg! Skal først høre med en kompis om han blir med, han har en del peiling på de bilene! Sender deg PM seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Jeg kan nok se på bilen for deg! Skal først høre med en kompis om han blir med, han har en del peiling på de bilene! Sender deg PM seinere. Megaflott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Kjenner han som eier den bilen veldig godt. Og jeg VET at det er en bra bil, han er en ekte BMW entusiast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Kjenner han som eier den bilen veldig godt. Og jeg VET at det er en bra bil, han er en ekte BMW entusiast! Det høres bra ut det håper det blir landligge i stavanger nå til uken og se få se på den,kjøper ikke ein bil usett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 hjelper gjerne til jeg også om du trenger hjelp til sjekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 hjelper gjerne til jeg også om du trenger hjelp til sjekk kjempeflott trenger den hjelpen eg får,betaler gjerne noe kroner for det,er ikke sikkert det blir land før hjemreise den 7des så da får eg ikke se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå