Nino Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 åhå.. sitter en hormonfull liten jente på 16 år og prøver å overbevise meg om at bmw har hatt en M7 i produksjon nå siden 2003. merkelig jeg ikke har hørt om den. må bare få ut dette.. rebakka2 @ www.nettby.no BTW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Altså.... Luktet litt på de sterke sakene i skapet til far i kveld? Trodde vi hadde en tulletråd her på forumet for slikt jeg men... Evt, en fulletråd faktisk (med tittel "Skål!") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 nei altså. far min vet jeg faktisk ikke om har noe skap. hmm.. kanskje noen andre her på forumet som kjenner han og vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 He,he, en m7 faktisk! nei det tror jeg ikke, har verken hørt eller lest noe om dette i noen av de MANGE bilbladene jeg leser og abonerer på. men det hadde ikke gjort noe om det faktisk var realitet, sier aldri nei til nye fete bmw er vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 nei, hadde vært moro med en "forvokst m5". men, å fii faan. ho irriterer meg noe så grønnjævli med dette 14åring pisspreket sitt. åhå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Det hadde vært tøft det, men tror nok en eller annen her inne på bimmers hadde nevnt om det var en m7 i produksjon, så merkelig at hun visste det da... he,he, fant ikke siden der hun hadde skrevet det, hvor på linken var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Dette er vel det nærmeste man kommer M7 i Norge. Hedi & Geir Skjelseth sin ombygde E32. Står M7 i hekken på denne, mulig denne rebakka2 har sett . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Og den E32-en er nok garantert ikke fra 2003 heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Det hadde vært tøft det, men tror nok en eller annen her inne på bimmers hadde nevnt om det var en m7 i produksjon, så merkelig at hun visste det da... he,he, fant ikke siden der hun hadde skrevet det, hvor på linken var det? du må gå på hennes bruker -> gjesteboka eller filer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg