Gå til innhold

eksos i coupe!


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

hei har et lite problem eller egentlig veldig stort et :P

det kommer masse eksos inn bak i copuen, og det er helt drepans mye. skjønner ikke henne det kommer inn!

nå har det seg slik at jeg har satt på en ny potte. og da var ikke den lang nok så den stikker ikke ut bak. men 20 cm inn under bilen! ( skal kjøpe rør idag)

men har kjørt med dette i 1 uke ca! og det var på lørdags morgen det plutselig kom!

noen ide? jeg setter en finger på potta men hvorfor har det ikke skjedd før nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å få fikset dette!

Eksos er IKKE til å spøke med. Før du vet ordet av det ligger du på taket i grøfta bevisstløs/død. Det var en ulykke her i distriktet der 2 unge døde i bilen på tomgang pga av knekt mellompotte.

Jeg hadde selv eksoslekasje mellom maifold og forpotte i fjord vinter, da kjørte jeg med vinduet 10cm nede i de dagene det gikk mellom jeg bestilte potte til den kom. Farlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. jeg hadde akkurat samme problemet i min e34. jeg hadde en potte som var 20cm for kort. og da trakk eksosen min inn i luftinga til bagasjen og videre inn i coupe'n. løsningen inntil videre var å tette bagasjeluftinga. dette hjalp betraktelig på eksos'n i coupe'n.

men, som oddis sier. få fikset det ASAP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...