rolfi Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1312556 Det der må da være en trykkfeil? 3500? Tretusenfemhundre? Noen må kjøpe denne før jeg får inn penger igjen og bruker den som delebil! Vet ikke om den er registrert i Norge, men det er vel bare å ta en telefon til selger og finne ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Den selges som delebil og uten motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Selv om den selges som delebil og ikke har motor så kan den jo vel fikses opp igjen ?! Hvis den er registrert i Norge, vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Det er sikkert ikke betalt avgifter på denne. Da hadde den ikke gått for denne prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Hadde det ikke vært for at den var så langt unna skulle jeg kjøpt den, trenger noen deler på den der..... ingen som vil kjøpe den ialg med meg da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Hadde det ikke vært for at den var så langt unna skulle jeg kjøpt den, trenger noen deler på den der..... ingen som vil kjøpe den ialg med meg da?? Bor i Hedmark jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Ska vi kjøpe skjit`n?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Jeg må si at det frister Hvilke deler er det du trenger? Det er denne som er basert på e12, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Jeg trenger først og fremst fjørbein framme, kansje calippere også men det er ikke sikkert... så kommer det jo litt an på hvordan resten av bilen ser ut da, med tanke på rust osv.... kunne kansje trengt noe i interiøret også men vet jo ikke hva som er med... Det er denne som er E12 basert ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Hvis du ser på bildene, så ser det ikke ut til å være veldig mye interiør der. Har denne diffbrems originalt? Eller var det bare standard på M635csi? Hadde frista med diffen hvis den har brems og girkassen hvis den er 5-trinns. Håper på å få solgt E28n snart, slik at jeg får penger igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Den har ikke diffbrems orginalt nei... men denne bilen kan jo ha det....umulig å si uten å ha snakket med eieren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Den har ikke diffbrems orginalt nei... men denne bilen kan jo ha det....umulig å si uten å ha snakket med eieren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 denne bilen er neppe særlig attraktiv.. Til den prisen er det nok rust og faenskap over det hele.. Men hvilken klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Hadde jeg hatt E24 så hadde jeg kjøpt denne tvert hvis karosseriet har lite rust. En framskjerm på denne bilen er jo verdt mer enn prisen på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 No er nå denne bilen veteran om litt over eit år (gratis registering). Hadde den vert litt nærmere så hadde eg reist å sett på den, uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå