Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja har flere av disse på lager... koster 2700kr med blink

Har du angeleyes til e36 sedan _uten_ blink også? Pris på det? (bilde nummer 4 på siden deres, eller er de uten angel?)

Har uten blink og men det er ikke bilde 4.. det blir bilde 2, bare uten blink.

Bilde 4 er orginale lykter. koster 2500 uten blink

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
4 x hvit blink samt baklykter med hvit blink til E36 sedan -97? Pris komplett med frakt?

Hvite blink forran 4 stykk kr400

baklykt kr 1200

M.a.o 1600 ink frakt?

inkl mva, men frakt kommer i tillegg

Skrevet
turbokitt til m20b23 motoren da?

Ca 10000kr desverre, er grenrøret til denne bilen som drar opp prisen.

pris uten greinrør og turbo. ? har alt det mangler rør,klemmer.slanger og cooler.

takker for svar

ca 6-7000kr for alt det du mangler inkl mva

Skrevet
https://www.koed.dk/functions/billede.asp?billede=1882_1_23570.jpg&map=1

Har du disse? Og til hvilken pris i så fall? :)

Og hvor mye koster det for ett komplett turbokit til m50 motoren. 320 93 modell. Bare lurer. :roll:

Får ikke tak i de lyktene..

Turbo kit (intercooler,turbo,westgate,dumpventil div pakkninger), med rør og slanger kommer på 11500kr

Da har du alt du trenger, må bare lage en downpipe fra turbo til eksosanlegge ditt

Skrevet

Og hvor mye koster det for ett komplett turbokit til m50 motoren. 320 93 modell. Bare lurer. :roll:

Turbo kit (intercooler,turbo,westgate,dumpventil div pakkninger), med rør og slanger kommer på 11500kr

Da har du alt du trenger, må bare lage en downpipe fra turbo til eksosanlegge ditt

Vet du om verksteder tar på seg den jobben? Å hvor mye hk drar man ut med det kittet uten å ødlegge motoren?

Skrevet

Vet du om verksteder tar på seg den jobben? Å hvor mye hk drar man ut med det kittet uten å ødlegge motoren?

Vis du skal ha det til å holde, så tar du ikke ut mere enn 225-235 hk av motoren, vi kommer til å begynne å montere disse kitta. Men prisen vil være ca 20000kr ferdig montert. Dette begynner vi ikke med før etter nyttår

Skrevet

Sjønner prisen om det er en monstercooler men trenger bare en liten cooler til max 300hk + slangene. blir dette 6-7000+ mva så takker jeg nei til tilbudet :roll:

Skrevet

Sjønner prisen om det er en monstercooler men trenger bare en liten cooler til max 300hk + slangene. blir dette 6-7000+ mva så takker jeg nei til tilbudet :roll:

Bekalger.. :oops: trudde du trengte turbo og.. bare for rør klemmer og slanger skal jeg ha et setd mellom 2800kr inkl mva :D

Skrevet

Bekalger.. :oops: trudde du trengte turbo og.. bare for rør klemmer og slanger skal jeg ha et setd mellom 1700-2000kr inkl mva :D

hehe da er vi mere på nett, begynte lure litt ja :wink:

sender deg en pm når det eve bli aktuelt, må få skrudd sammen motorn først :lol:

• 1 month later...
Skrevet

jeg prøver igjen jeg.med med litt mindre liste:

til e34:

*gule hovedlykter eller sorte DE-lykter

*mk-motorsport mk1 felger. i 18" evt

*AC Shnitzer (evt replica) type 2 19"

Skrevet
jeg prøver igjen jeg.med med litt mindre liste:

til e34:

*gule hovedlykter eller sorte DE-lykter

*mk-motorsport mk1 felger. i 18" evt

*AC Shnitzer (evt replica) type 2 19"

Hovedlyktene for jeg ikke tak i.

Ikke mk felgene heller

ac men dette vill jeg venta med til våren da vi har mye bedre priser da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...