icc Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 Har lagt merke til at i det siste har det kommet en donke/rommle lyd bakfra når jeg har clutchen inne og ruller, eller at jeg bare "ruller" mens biln står i gir. Hvis dere skjønner Lurer på hva dette kan være? har mistanke om at det er no foringer elns som er gåen.. farn min sier han har hatt noen lignende på mersa, da var det traversforinga. biln min er en 320i -86mod (e30) Takk for alle svar/tips på forhånd
aloebiz.net Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 foringer eller muligens hjullager kanskje...?
HenrikE30+ Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 Det er bare å sette igang en kronologisk feilsøking her... Clutch/girkasse? Mellomaksling (Hardykobling - midtlagring - diff)? Differensial? Drivakslinger? Hjullager? Er det mer tydelig når du svinger til en av sidene?
Christer Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 jeg vil nok tro det hørest ut som diffen din synger på siste vers... har knukket noen stykker selv, så kjenner igjen problemet. men du kan jo være heldig:)
Recommended Posts