Gå til innhold

SOLGT!!! E30-karross med M3 skjermer i stål selges

Kristov
 Share

Anbefalte innlegg

E30-karross med M3 skjermer i stål selges

Utgangspunktet er en 86 316 (ikke import), denne er EU-ok fram til september 2008 og det er bare å hente skiltene etter omregistering. Omregistrering er gratis da skiltene ble levert innenfor de 2 månedene. Bilen er fullt kjørbar men bakvindu og bakre sidevinduer er tatt ut, samt bakseter og slikt. Det bråker derfor mye ved kjøring. Motor har høy tomgang, men er ellers frisk og rask. Understell er ok, men det er ikke her verdiene ligger.

Følgende deler er byttet og sveiset inn, bakskjermer og ytre hjulhus. Dette er gjort av en profesjonell oppretter. Sveiser er fuget, grunnet og grovsparklet.

Følgende deler er originale NYE deler kjøpt i høst, bakskjermer, ytre hjulhus og framskjermer. Framskjermene er uten hull for blinklys.

Følgende deler er brukte originale deler, dører og sideskjørt.

Uoriginal frontfanger i glassfiber kan fås med.

Bilen skal ellers være komplett innvendig, men sliten. Det meste som var av rust forsvant med delene som er byttet. Det som gjenstår er rust i de klassiske jekkfestene/firkantene på begge sider framme. Ellers er den meget bra. Forskjermer, dører og sidekjørt er ikke montert men følger selvfølgelig med. Baklyktene på bildet følger IKKE med men man får med noen originale.

Beklager de dårlige bildene!

Denne fortjener ny lakk, gromt understell og heftig motor!

Pris 40k, rent salg ingen bytter!

Bilen står i Ås i Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge den er såpass uferdig som den der kan du ikke forlange så mye... Greit at du vil ha tilbake det du har lagt ut, men hvem vil betale 40000 for noe slikt? hadde det vore en original e30m3 i samme tilstand kunne det blitt aktuelt...

Hvor mye tror du de nye delene hans koster da? F eks skjermene i stål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kritiserer, har dere tenkt å kjøpe denne bilen?

Hvis nei - hold dere unna salgstråden. Hvis ikke kan dere gi selger et bud dere synes er fornuftig, så blir det opp til ham å vurdere det.

Er prisen for høy, så er det verste som skjer at han ikke får solgt den. Det er i så fall selgers problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trur nok du må ned i pris, jeg solgte min med m3 skjermer og ledningsnett fra m3, koffertlokk, hele orginale m3 styling, ny m3 c stolpe osv. 100prosent identisk msom m3. understell fra m3 var også med. denne solgte jeg for 43000,- debn var også ordentlig bygd av oppretter...s å trur nok du må en god del ned i pris., jeg betalte vell 11k for bakskjermer og innerskjermer nye fra koed den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...