Marv Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 har en E36 318is 92modell. den har gått over 220000km. hadde den på verksted for en stund siden pga. at de skulle sjekke hvofor den noen ganger går så ujevnt da motoren er "lunken". noen som har vært borti det? men det som ihvertfall var, er at de hørte noen slite lyder fra registerkjedet. er det nødvendig å bytte dette, eller er det bare å stramme det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Kan jo vere kjedestrammeren som er utslitt/defekt. Er ikke noe skifteintervall på selve kjedet tror jeg, men ser det er flere som bytter kjede på ca. 200.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 er det ikke slik at register kjedet ikke skal byttes. men vis det lager lyd så skal det byttet! er det m43 motor du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Er vel en M42 motor på en 92 318is vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 M42 jeg har ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå