Eaglehrt Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Hello hello.. Min BMW har bestemt seg for at når det er vått og kaldt.. da skal vi IKKE starte.. Den står ute da ingen av de to andre med bil her i huset, har lyst til å bytte plass med meg. Når det er vått har jeg opplevd at bilen starter etter mange forsøk, for å dø igjen etter en stund.. Gjerne når jeg er ute og kjører og turtallet er lavt. Da driver den også og kuker på turtall, så det nesten er som om motoren bremser på ca 3500 rpm. Idag prøvde jeg og starte, og det var frost og drit ute... Men jævelen ville ikke starte i det hele tatt. Derfor lurer jeg.. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Noe som kan funke? Batteriet er forresten helt nytt i høst.. Så det er ikke noe kuk med det. Men... Anyone???
pia325i2002m3 Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Bytt plugger, pluggledninger evt. tørk dem, kontroller rotor, bytt hvis sliten, rengjør evt. bytt fordelerlokk.. Mvh. Pia
Toro Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Falskluft sjekk slanger inn til innsuget og den store belgen fra innsug til luftfilter... bytt de ut dersom de har sprekt eller er morkne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå