almy Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 Heisann, jeg har kjøpt denne bilen http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =19&tot=22 Denne bilen er det vell ikke englelys i, hvis jeg kjøper uorginale englelys har jeg da muligheten til å bruke de orginale xenon "pærene" i de lyktene? Håper dere sjønner spørsmålet mitt
aloebiz.net Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 må vel ha lykter med Xenon.. ellers har du ikke automatisk høydejustering...
TJ Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 Du må da kjøpe facelift-lykter med xenon ja. Men litt usikker på om det er samme type xenonpære i de gamle lyktene som i faceliftlyktene. Det er vel forskjell på pærene med tanke på om det er linselykter eller vanlige? De gamle lyktene er vel vanlige reflektorer, og har dermed ikke D2S pærer som må brukes på facelift'en. Har han ikke automatisk høydejustering så lenge han har xenon fra før da, aloebiz.net???
aloebiz.net Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 Jo du har det, men lykta må vel også ha det... Det er linse i den gamle lykta også så pæra er den samme...
Recommended Posts