Gå til innhold

Azzido sin 318is Coupe.


Azzido
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Interessant.. tidligere har det vært så store prisforskjeller mellom billigmerkene og Bilstein at det har vært vanskelig å rettferdiggjøre Bilstein overfor kontobeholdningen, men om forskjellene nå er så små, og B10 er bra, så blir det liten tvil neste gang. :)

Ellers; Gratulerer med ny bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant.. tidligere har det vært så store prisforskjeller mellom billigmerkene og Bilstein at det har vært vanskelig å rettferdiggjøre Bilstein overfor kontobeholdningen, men om forskjellene nå er så små, og B10 er bra, så blir det liten tvil neste gang. :)

Ellers; Gratulerer med ny bil!

Jo takk ;)

Jeg kommer med status på understellet kontra annet jeg har hatt før om noen uker tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ser ut til å bli bra... Ikke noe overstyla jalla!! Cleant og pent! Ta masse bilder og hold oss oppdatert nå som du har fått bilen og skal til å skru :D

Ja jeg vil nok holde en litt mere clean stil enn visse fettere osv som vi har her til lands ;)

Ellers så starter jeg med understellet i kveld eller i morra så bilder kommer fortløpans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update i dag.

-Bytta pedaler

-Montert Shortshift

-Fiksa en defekt ledning til tåkelyset

-Starta på understellet

Forresten, satan og tungvint å bytte shortshift når man har bil på bukker og magemål litt over normalen ;)

Nye pedaler

pedaler.sized.jpg

Bilder av bilen

p_bukker_2.sized.jpg

p_bukker.sized.jpg

Bytta til shortshift.

shortshift_bytte.sized.jpg

Starta så smått på understellet foran, venter på noen fjærklemmer som kommer i løpet av helga.

p_bukker_3.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...