DanH Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Prosjekt 635 CSI Jeg har veldig lyst til å prøve meg på prosjekt med en 635 CSI. Har hørt det er noen forskjeller på 82 til 84 modellene. Va skifte i 83, og evt hva er forskjellen på motor og drivverk? Finnes det andre som har prøvd å oppgradere disse bilene, evt med nyere motorer, så som 98 modell 535 maskin? Planen er jo å få det godkjent også. Vil evt ribbe bilen for unøvendige ting og inn med bur og nye stoler. Noen som har ett prosjekt til meg? Alle tips og råd mottas med stor takk. Veldig stor , takk. Tips til bur, og senking, også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7440 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Takker og bukker, Tore Diesel, tror det blir å legge listen litt vel høyt for min del. Ble den godkjent med skilter? Ingen andre som kan gi meg råd, eller har prøvd dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Tror det er skilt på bilen ja, men om den er godkjent ombygd aner jeg ikke. Har ikke finlest tråden heller, så det er mulig det står noe om det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Er det ingen som har ett godt emne, eller kan anbefale meg noe med skilter? Er det noe som sier at jeg bør la være og heller kjøpe ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå