Gå til innhold

montering av tv i e34

Share

Anbefalte innlegg

hei hei

er det noen her som har bilder av en tv som er montert inn i dasjbordet på en e34, tenker da foran girspaken eller i dem midtre luft ventilene, kjøpte meg en jvc spiller nå med 3,5" skjerm og dette er litte kan man si.

alle forslag tas i mot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg veit ikke, jeg har mest lyst til å få den lengere opp, også har jeg andre planer får midtkosollen ved girspaken, skal si ifra viss jeg finner noe, ellers så legger jeg ut bilder etter vert som jeg gjør det selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe annet som går an er jo å investere i en in-dash monitor. og så lage et feste til denne der hvor friskluftdysene over spiller'n sitter

det er vell helst dette som er planen ja, vet ikke hva du legger i en indash monitor jeg, men i mine øyne er det en monitor som er felt inn i dasjen :)

ingen som har bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG MONTERTE SKJERMEN OPPE I FRISK LUFTKANALEN I DAG. MEN DEN LIGGER UTENPÅ DASHBORDET .BLE GREIT NOK. SKAL LAGE ET LOKK TIL OG HA OVER SKJERMEN.HADDE DEN FORAN GIRSPAKEN FØR MEN GIR SPAKEN KOM I VEIEN FOR SKJERMEN. TENKTE JEG SKULLE LEGGE UT BILDER MEN FÅR DET IKKE TIL. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
JEG MONTERTE SKJERMEN OPPE I FRISK LUFTKANALEN I DAG. MEN DEN LIGGER UTENPÅ DASHBORDET .BLE GREIT NOK. SKAL LAGE ET LOKK TIL OG HA OVER SKJERMEN.HADDE DEN FORAN GIRSPAKEN FØR MEN GIR SPAKEN KOM I VEIEN FOR SKJERMEN. TENKTE JEG SKULLE LEGGE UT BILDER MEN FÅR DET IKKE TIL. :roll:
bruk http://i135.photobucket.com da for du lagt ut bilder :D vil se bilder jeg også, da jeg selv skal montere min skjerm i min E34 :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...