lagrinn Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 hei hei er det noen her som har bilder av en tv som er montert inn i dasjbordet på en e34, tenker da foran girspaken eller i dem midtre luft ventilene, kjøpte meg en jvc spiller nå med 3,5" skjerm og dette er litte kan man si. alle forslag tas i mot med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil boy Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Fjern askebegere innsatsen .Sett skjermen inn der .lag en ramme av gulv spon /mdf og kle den med skinn .Funker helt greit . Blir nesten sånn det er på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 men jeg er litt avhengig av det askebegeret serru, så hadde vert greit å hatt det der, er det ingen her som har en e34 med innfelt skjerm i dasjbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil boy Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Kan ikke si jeg har sett noen .Mulig jeg har oversett noen ..Si i fra hvis du kommer over noen som har gjort det .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 jeg har en form liggendes en eller annen plass. der jeg hadde støpt en 7" skjerm inn i ei form som passet over der hvor friskluftdysene er oppe på dash'n. men, har ingen bilder av den. men, tror da du får en 7" inn under askebegeret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 jeg veit ikke, jeg har mest lyst til å få den lengere opp, også har jeg andre planer får midtkosollen ved girspaken, skal si ifra viss jeg finner noe, ellers så legger jeg ut bilder etter vert som jeg gjør det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 noe annet som går an er jo å investere i en in-dash monitor. og så lage et feste til denne der hvor friskluftdysene over spiller'n sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 noe annet som går an er jo å investere i en in-dash monitor. og så lage et feste til denne der hvor friskluftdysene over spiller'n sitter det er vell helst dette som er planen ja, vet ikke hva du legger i en indash monitor jeg, men i mine øyne er det en monitor som er felt inn i dasjen ingen som har bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 hehe.. ja. altså jeg tenkte mer på en slik som "popper" ut av dash'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 ok, men jeg har nettopp kjøpt en ny spiller, så gidder ikke selge den bare får å kjøpe en ny en igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil boy Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 JEG MONTERTE SKJERMEN OPPE I FRISK LUFTKANALEN I DAG. MEN DEN LIGGER UTENPÅ DASHBORDET .BLE GREIT NOK. SKAL LAGE ET LOKK TIL OG HA OVER SKJERMEN.HADDE DEN FORAN GIRSPAKEN FØR MEN GIR SPAKEN KOM I VEIEN FOR SKJERMEN. TENKTE JEG SKULLE LEGGE UT BILDER MEN FÅR DET IKKE TIL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 JEG MONTERTE SKJERMEN OPPE I FRISK LUFTKANALEN I DAG. MEN DEN LIGGER UTENPÅ DASHBORDET .BLE GREIT NOK. SKAL LAGE ET LOKK TIL OG HA OVER SKJERMEN.HADDE DEN FORAN GIRSPAKEN FØR MEN GIR SPAKEN KOM I VEIEN FOR SKJERMEN. TENKTE JEG SKULLE LEGGE UT BILDER MEN FÅR DET IKKE TIL. bruk http://i135.photobucket.com da for du lagt ut bilder vil se bilder jeg også, da jeg selv skal montere min skjerm i min E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå