Mack10 Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Spesielt når jeg svinger til venstre dukker det opp en skramlelyd.. Høres ut som noe ligger løst og dunker borti noe.. Har ikke peiling på hva jeg kan begynne med og ta en titt på.. Noen tips?? Og så har jeg en høy uling som er der konstant.. Var innom et verksted og en ung jypling tok en titt på bilen.. Han fant ut at begge hjullager bak var gåen.. Spesielt høyre bak.. Var ikke slark men han hørte det når han spant hjulet rundt og hørte lydene.. Kan dette lage høye ulelyder som er der konstant?? Takker for svar!! Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Defekte hjullager kan lage stygge ulelyder konstant ja. Kan vere greit å bytte før ting skjærer seg. Viss det høres ut som ting er løse så kan du jo sjekke her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Andre tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Høyrest ut som den unge jyplingen hadde rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Den ramlingen av en lyd forsvinner når jeg gasser.. Og dukker opp igjen når jeg slipper gassen.. Høres kjent ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Ser ut som begge foringene på bærearmene mine bak er gåen.. Er ihvertfall godt morken og kan nesten bare se på de så smuldrer de opp.. Kan dette lage ulyder?? Lang tid bruker et verksted sånn ca på og skifte foringer på bærearmen bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå