Captain Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Noen som har noen verksteder i akershus/oslo-området og anbefale? Har et par problemer med bilen, ene er vindusviskeren; fungerer helt utmerket, bortsett fra når den ikke er i bruk og står i "hvilestilling", er det ikke vannrett nederst på frontruta, men vertikalt opp ruta. Andre problemet er mekanikken til vinduet (el. vindu, venstre passasjerdør), som har løsrevet seg fra selve motoren. Har tittet noen timer på det selv, men funnet ut at det blir verksted, derav spørsmålet mitt. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 kan få kjøpe ny vindus heis motor eller hele innmaten til døra di om du trenger brukte deler.. er ganske dyrt å kjøpe nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 BMW på furubakken er bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Pleier å være to uker ventetid hos Furubakken Pleier ikke å ha tid til å vente så lenge jeg når det er noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 pleier å fikse ting selv, så jeg vet ikke. Men har kjøpt mye deler der, og de gutta har peil. Så hvis du har litt tid til å vente;) Så er det bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 kan få kjøpe ny vindus heis motor eller hele innmaten til døra di om du trenger brukte deler.. er ganske dyrt å kjøpe nytt.. Tror ikke det er noe galt med motoren, den virker helt fint, er kun i overgangen mellom motor og mekanisme det må repareres noe, men takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Pleier å være to uker ventetid hos Furubakken Pleier ikke å ha tid til å vente så lenge jeg når det er noe galt Kjenner meg igjen i det du sier her, Stenshagen på Åråsen hadde ca. halvannen uke ventetid, altfor lenge, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 pleier å fikse ting selv, så jeg vet ikke. Men har kjøpt mye deler der, og de gutta har peil. Så hvis du har litt tid til å vente;) Så er det bra;) Samma her. Raske til å levere deler, så hvis man ordner selv er det ikke noe problem Kjenner meg igjen i det du sier her, Stenshagen på Åråsen hadde ca. halvannen uke ventetid, altfor lenge, hehe Kan ikke være uten bimmer så lenge vet du Klør jo i føtter og armer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 kjenner en som driver verksted på Jessheim. Ingen råere til å skru BMW enn han Holder til på Jessheim næringspark der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Alf Lie har fått endel god omtale for sine kunnskaper. Ligger et lite stykke bortenfor IKEA Furuset (men før Adidas Outlet) hvis du kjører ut fra byen. Kommer du fra Lørenskogkanten er det å svinge av høyre før IKEA og høyre i rundkjøringen nedi bakken, fremad 150-200 meter, og plutselig ser du verkstedet hans på høyre side. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33448 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 kjenner en som driver verksted på Jessheim. Ingen råere til å skru BMW enn han Holder til på Jessheim næringspark der. Hei Du snakker vel om Tanh.. ingen er bedre enn han på bmw i Norge Men ikke verdens enkleste kar å få tak i... han sover om dagen og begynner arbeidsdagen sin midnatt hehe.. og jobber ut natten. Har god erfaring fra han,absolutt til å anbefale.han KAN bmw .. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå