Espen M33 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hva mener folket? 310.000,- for en 02 325Ci clubsport med 90.000km på telleren. Er det dyrt, eller er det på et "riktig" nivå? Bilen har aldri vært vinterkjørt, så det følger kun med sommerhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Syntest det høres ut som en bra pris for kjøper. Hvilket utstyrsnivå har den bortsett fra clubsportpakken? Og hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 God pris det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Jeg tror det er på et riktig nivå. Hvis jeg f.eks sammenligner med en 01 330 coupe til 349.000,- som for tiden er til salgs hos Konghelle. Synes riktignok at den er litt dyr i forhold til utstyret... Kan jo se litt på disse: http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... os=1&tot=1 Får solgt før han her i alle fall http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... s=4&tot=14 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... s=3&tot=14 På grunnlag av disse annonsene tror jeg du har en ganske korrekt pris. Ikke for dyr i forhold til noen av disse. Men om de får disse prisene er jo noe helt annet igjen da. Og du har jo tross alt en 325 og Clubsport og det burde jo trekke opp. Edit: Var svaksynt et øyeblikk og har oppdatert linker til mer relevante biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Det var jo cab'er du la inn her nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Uff da... blings en god del der gitt. Jeg stusset litt over at det var Clubsport på cab skjønner du.... hehe. Innlegg er til editering.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Syntest det høres ut som en bra pris for kjøper. Hvilket utstyrsnivå har den bortsett fra clubsportpakken? Og hvilken farge er det? Lite utstyr bortsett fra Clubsportpakken. Eneste er vel el-justering av seter med memory. Den "mangler" også xenonlys.. Fargen er estorilblå, så sånn sett er den perfekt! Prisen er forøvrig ferdig registrert. En kompis av meg som vurderer å kjøpe E46 coupe, og jeg driver å hjelper han å finne en riktig bil. Han har sett på en 01 320, men prisdifferansen fra den til denne clubsporten er jo ikke mer enn 30.000,- Pluss vinterhjul, som kommer på alt fra 8k og oppover.. Jeg personlig synest jo det er lite mtp 320ci-325ci clubsport som er ett år nyere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Syntest det høres ut som en bra pris for kjøper. Hvilket utstyrsnivå har den bortsett fra clubsportpakken? Og hvilken farge er det? Lite utstyr bortsett fra Clubsportpakken. Eneste er vel el-justering av seter med memory. Den "mangler" også xenonlys.. Fargen er estorilblå, så sånn sett er den perfekt! Prisen er forøvrig ferdig registrert. En kompis av meg som vurderer å kjøpe E46 coupe, og jeg driver å hjelper han å finne en riktig bil. Han har sett på en 01 320, men prisdifferansen fra den til denne clubsporten er jo ikke mer enn 30.000,- Pluss vinterhjul, som kommer på alt fra 8k og oppover.. Jeg personlig synest jo det er lite mtp 320ci-325ci clubsport som er ett år nyere! Syns ikke prisen høres så gal ut, men lurer på om det er denne her som stod tilsalgs på sørlandet for 1.5 år siden. Da var prisen 288'. Det var en estorilblau clubsport. Men prisen som er idag er også bra syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 For mitt vedkommende så ser ikke jeg på biler uten Xenon, det er et must. Men det er jo hyggelig det som er gjort av endringer på en clubsport da Selv om du ikke har så mye utstyr. Kunne tenkt meg en clubsport selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Fargen er estorilblå, så sånn sett er den perfekt! Ja, den er perfekt, og da kan man kanskje klare seg uten div andre ting av utstyr.. Han har sett på en 01 320, men prisdifferansen fra den til denne clubsporten er jo ikke mer enn 30.000,- Jeg er ikke i tvil om hva jeg hadde valgt når priskforskjellen er så liten. Få han til å kjøpe 325`n! Gunnar selger jo billige xenon-kit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 spoileren på clubsporten trekker prisen ned 10K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Syns det virker ganske billig jeg Ikke sjekket så mye priser på 02 modeller i Tyskland... Men facelift i 03' da, og de er vanskelige å få inn for under 400.000, pluss at det ikke er CLubsport å velge i der om dagen.. kanskje 05' modell.. en eller 2.. men da snakker vi jo 500.000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Facelift og mtechII er tingen, men da spretter selvfølgelig prisen noe opp. Betalte 350K ferdig reg for min 04 (320ci) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Syntest det høres ut som en bra pris for kjøper. Hvilket utstyrsnivå har den bortsett fra clubsportpakken? Og hvilken farge er det? Lite utstyr bortsett fra Clubsportpakken. Eneste er vel el-justering av seter med memory. Den "mangler" også xenonlys.. Fargen er estorilblå, så sånn sett er den perfekt! Prisen er forøvrig ferdig registrert. En kompis av meg som vurderer å kjøpe E46 coupe, og jeg driver å hjelper han å finne en riktig bil. Han har sett på en 01 320, men prisdifferansen fra den til denne clubsporten er jo ikke mer enn 30.000,- Pluss vinterhjul, som kommer på alt fra 8k og oppover.. Jeg personlig synest jo det er lite mtp 320ci-325ci clubsport som er ett år nyere! Syns ikke prisen høres så gal ut, men lurer på om det er denne her som stod tilsalgs på sørlandet for 1.5 år siden. Da var prisen 288'. Det var en estorilblau clubsport. Men prisen som er idag er også bra syns jeg.. Tviler jeg på. Den har kun hatt en eier siden den var ny. 288,- for 18mnd siden? Det var jo rasende billig da!!! Han har satt seg et tak på 300t denne karen, men fankern, 15-20 opp utgjør vel ikke sååå mye!! Må jo være mye mer tak i en 325 kontra 320 selv om det kun skiller 22hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Er den kjøpt eller har vært innom Tronrud Bil systemet da? Det hadde værtfall denne her og det er jo ikke mange 325Ci clubsport i norge som også er estorilblå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå