Wenom Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hei hei Jeg har en e36 1991 modell. Den første e36 modellen, uten sete varmer, elektriske vinduer og elektrisk takluke. Noen som har noen smarte ideèr på hvordan jeg kan få gjort dette elektriks og få hivd inn en sete varmer? Mvh. Wenom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 mye banning må du sikkert regne med hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 aksepter det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hold deg unna el vinduer så lenge du kan,bare problemer med de som regel. Mine faller ut av festene støtt og stadig og jeg kjøper nye klips hver gang uten hell. Det holder at de faller ut en gang så er det en skjevhet ett sted som er nesten umulig å få i orden.. dritt vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Man kan jo ettermontere det meste, men hvor bra det blir er en annen sak. Koster nok mer enn det smaker i jobb og banning. Kjøp deg heller en bil med dette som standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Det går jo faktisk kjappere å heise vinduene uten el.. litt gratis trening er det jo også... Spøk til side, glad jeg har el på alle vinduene pluss takluka i allefall! Som sagt, her tror jeg du må belage deg på mye jobb og banning, får håpe du er av det tålmodige slaget. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå