Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I manifold før turbo ja,den skal slippe ut eksos så den kommer mindre i eksosturbinen på turbo=mindre ladetrykk.

Dette er ved ekstern WG.

Er det intern så står den også før turbinen men i selve turboen.

Skrevet

Ja vet hvordan den fungerer. Men på bilder som jeg har sett fra andre e30 turboer, så er turboen montert rett på manifolden, altså intern wg. Men de som har ekstern wg, hvordan gjør de det? noen som har bilder eller lignende av dette?

Skrevet

turbo monterer du jo rett på manifoil uansett. har du ekstern wg så må det lages du uttak for dette i manifoil før turbo. eksosen ut av wg kjører du i dp.

Skrevet

Med andre ord er kimmit sitt grenrør ubrukelig. Gidder ikke og kjøpe grenrør for mange lapper og begynne og skjære og sveise i det..

Noen som vet om et grenrør med uttak til wg?

Skrevet

at kimmit sitt er ubrukelig er vel absolutt ikke fakta. er ikke sikker på hvordan det ser ut men skjønner på deg at det ikke har uttak for wg noe de sikkert kan ordne for deg. hvis ikke fungerer det jo bra med intern og. er du ute etter andre leverandører er det mange å velge i. de som har grenrør til m20 har gjerne med intern og ekstern wg

Skrevet

Nei muligens ikke ubrukelig, men som sagt, lite lyst i og kjøpe grenrør, og så deretter skjære og sveise på det..

Har sendt mail til de om de har grenrør med uttak for wastegate..

får se om de har eller kan lage et da :)

Skrevet

Kjør med intern w/g da. Om det ikke er noe ekstrem-prosjekt så fungerer det brillefint med intern w/g.

Hvorfor vil du ha ekstern?

Jeg skal kjøre med intern w/g på mine turboer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...