KnutsliN^ Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 *noen som vet hva som er forskjellen på lyktespoilere til coupe\sedan? *får man kjøpt chrome lister rund rutene til e46 99mod? mine er svarte og har sett noen som har disse i chrome.. er disse bare limte? tenker da på disse som går ifra A til C stolpe på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Er litt forskjelling utforming på lyktene på sedan og coupe. Har du sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Du kan kjøpe chromelister til å ha rundt vinduene ja. Siden dine er sorte har du enten 316, 318 eller Shadowline. (Shadowline-listene er høyglanspolert sorte, mens 316/318-listene er matte.) Hvordan disse er festet vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutsliN^ Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 jeg har SEDAN! får jeg kjøpt disse listene hos bmw forhandler eller hvordan er det? takk for svarene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Fant dette på GS bildeler. Men sikkert noen som vil bytte med deg, regner med at noen vil ha sorte lister. Kat Varenr Lev. Varenr Varenavn Type Pris Lager Antall Org. 51138208501 51138208501 Takrennelist v.s Ny 1.402,62 0 Alle priser er inkl. mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 det fins 2 forsjellige llyktespoilere til e46, før og etter faceliften.siden du har 99`,så skal du ha de før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutsliN^ Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 takk for tipset! er det noen her som har chrom lister rundt rutene som vil bytte? send meg en mail på knutslien@hotmail.com om du har chrom lister og vil bytte;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå