///MoePower Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 ADVARSEL: Liker du ikke blod så er det best du lar være å besøke den linken.. Er temmelig creapy bilder noen av de.. Ting skjer fort må man huske på, så tenk over situasjonen før dere kjører fort sier jeg bare. I linken under er det ei 18 år gammel jente som bittert har fått erfare hvor farlig bilkjøring faktisk kan være.. Hun har tydeligvis truffet en civic og kjørt rett i en betongblokk.. (bilen hun kjørte var en 911) Som sagt: Liker du ikke blod, la vær. http://www.cincinnatistreetracing.com/s ... =54469&hl= Denne gav i allefall meg en tankevekker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 uff..ble dårlig av å lese å se på bildene.. ting går fort gale.. kjør forsiktig i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Uff nå ble jeg uvel :-& Tåler dårlig å se blod men måtte se alikavel.. Legger meg ned litt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 nå ble jeg seriøst skikkelig kvam! legge ut sånn på nett, fy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Ja nei, det burde ikke vært lagt på nett med tanke på de pårørende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 hehe jaja..sånn kan det gå:)kjerringer bak rattte...C",)ganske trist:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 huuuuuff:( det va lite kosli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Som bmw_728i seie, det burde ikkje vorte lagt på nett med tanke på pårørende, men fungerer som skremselpropaganda for andre bilførere. Kan ikkje vere noko morro å vere ambulansepersonale heller. Først på åstedet, og må "rydde" opp også.. Trist når sånt skjer med mennesker som har heile livet forann seg bmw 323i: Kunne like godt ha vore deg som lagg der og ikkje ho "kjerringa". Hold sånne komentarer for deg sjølv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Fyyyy,dette var ekkelt! Forundrer meg at folk legger ut slik på nett... Tenk på hu som står der å samler inn hva nå enn hu samler inn.. Hadde ikke jeg klart tror jeg. Ser nå "heldigvis" ut til at avdøde ikke døde en langsom og smertefull død hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 ADVARSEL:Liker du ikke blod så er det best du lar være å besøke den linken.. Er temmelig creapy bilder noen av de Takler blod, men det der var helt grusomt. Veldig trist... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 hehe jaja..sånn kan det gå:)kjerringer bak rattte...C",)ganske trist:( Fy faen for en idiot!! Skulle ha blitt tildelt årets disimblies pris dinna karen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Huff. Ufattelige krefter i sving. Dette er jo nesten det værste utfallet en ulykke kan ha. Kan skrive under på at det er en tankevekker..... Huff. Må vel nesten være enda værre å forårsake en slik ulykke og komme fra det i rimelig god behlod selv. Nå tror jeg skal legge meg ned litt, ble litt svimmel............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 ææh, fy fa%=#!! det var ikkje noko fint syn! er det foresten lov å legge ut slike bilder på nett?? tenk på familien da, som får sjå slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Huff da Sterk kost dette her.. Best å kjøre pent ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 hehe jaja..sånn kan det gå:)kjerringer bak rattte...C",)ganske trist:( Ganske upassende kommentar i ein slik tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå