MaVes Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 all luft inn til bilen bare ble borte.. kommer ike varme eller noenting når jeg skrur på varmeapparate, kikka under bak ratte på alle de ledningene og koblingene, så par forskjellige ledninger som ikke var koblet til noe og en gul ledning med firkanta plugg på ca 2cm tykkelse som helelr ikke var koblet til noe, kan hende ejg ahr nappa de fra hverandre med foten pga dekselet er ikke der men ser ikke akkurat hvor de skal kobles henn. men vis d bare er en sikring vis d r mulig vilken av sikkringene er d? eller kan varme apparate tatt kvelden? hmm
Sandersen Skrevet November 23, 2006 Skrevet November 23, 2006 mens jeg husker det, ding meg msn har sikkringsoversikt.
BMVW Daniel Skrevet November 23, 2006 Skrevet November 23, 2006 har en feeling av at motorene som åpner å lukker spjeldene til varmen ikkje akkurat e av ypperste kvalitet på mange av bimmerene... men får satse på at det e sikring/sikringer
MaVes Skrevet November 23, 2006 Forfatter Skrevet November 23, 2006 var hvertfall ikke sikring, tror kanskje motorn til vifta gikk :S,
kabeldeigen Skrevet November 23, 2006 Skrevet November 23, 2006 var hvertfall ikke sikring, tror kanskje motorn til vifta gikk :S, Kan jo også være motstanden som er gåen, er en svakhet på bmw
MaVes Skrevet November 23, 2006 Forfatter Skrevet November 23, 2006 ligger den på samme sted som på e36 som i e30?
kabeldeigen Skrevet November 23, 2006 Skrevet November 23, 2006 Si det, vet jeg ikke. På e36 ligger den bak hanskerommet, til venstre oppe, inne i luftekanalen.Dette for ventilasjon av motstand trådene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå