sn|per Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Trenger indre og yttre baklykter til 99 e46 sedan. Noen som har å selge eller vet hvor man kan kjøpe billig? Billigste jeg har funnet hittil er på koed.dk der de skal ha 1800 kr inkl. frakt og moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Jeg har ett exstra sett av de som er montert på bagasjeluka. røde og hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Heisann! Hvor mye skal du ha for de? Er de gammle? Har røde/hvite på bagasjelokket fra før av men det hvite på lyktene har blitt helt grått med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Er ikke sikker på hvor gammle de er,de ligger i eske å alt,tror ikke de er brukt. fulgte med bilen min. 300stk 600 for begge + frakt. Kan godt ta bilde og sende men,det blir ikke for i morgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Heisann! Jeg skal tenke litt på det...sender deg en PM hvis det blir aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå