Gå til innhold

ca. pris på motorbytte?

BMWBenny
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann..ser det er en del som har byttet motorene sine på BMW, og da tenkte jeg hvis jeg noen gang selv skulle ende opp med et motor havari på min planlagte 92 320 hva er ca pris på dtte? si en motor som har gått 150k og jeg stort sett ikke kan skru noe særlig..mulig jeg kan få den gamle ut men å montere ny klarer jeg i hvertfall ikke :roll:

så hva tror dere? blir dette så dyrt at det ikke en gang lønner se på en så gammel bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan klare å få ut en motor, så klarer du å få nedi en maken, ingen problem, tro meg!

Et motorbytte i gammel bil vil kun lønne seg hvis du gjør alt selv, eller får noen til å gjøre det til kompis pris..

Et verksted ville kostet flesk!

En M50B20 (92 320 motor) koster 4-7k, alt etter stand. Så kommer nye slitedeler som burde byttes osv osv. Ville ihvertfall regna nærmere 10k, hvis du gjør alt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-13k med ALT inkl kasse uten vanos. En langt nyere motor med vanos blir vell pluss en 2-5k vil jeg tro ;)

Takker :D

Vanos tror jeg ikke jeg vil ha uansett :wink:

Når vi først er inne på dette, hva er en godt brukt m50b25 verdt da? Kommer selvfølgelig ann på stand, men en som trenger en god overhaling. 3-4k eller noe sånnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...