Gå til innhold

Bmw e36 coupe Angel eyes+Xenon!

bmw328ci
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se der hadde du fått det og montert det allerede! Du behøvde ikke modde noe som helst eller?

Veldig pent ihvertfall! Ble det noe lysforbedring?

Legg merke til veiskilt du passerer.. spesielt de som er av blå farge. De nærmest lyser opp. Syk forskjell om du har en bil foran deg med halogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt med samme settet i over ett år nå, er bare superfornøyd. Bare må ha ett 4500K sett til fjernlyset snart 8)

Legg merke til veiskilt du passerer.. spesielt de som er av blå farge. De nærmest lyser opp. Syk forskjell om du har en bil foran deg med halogen.

Brutalt syk forskjell ja :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der hadde du fått det og montert det allerede! Du behøvde ikke modde noe som helst eller?

Veldig pent ihvertfall! Ble det noe lysforbedring?

Eneste modden var at jeg måtte lage hull i dekselet bak på lyktene for å få ledningene til ballasterene ut av lykta. Ble drastisk bedre lys ja 8) veldig tøft når du lyser på veiskilt ja... :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med xenon. Ble bra. :wink:

Har du noen bilder av lykta i dagslys?

Vil dette passe bra på en E46 coupe?

Har desverre ikkje bilder i dagslys.. Kan få tatt noen bilder ein dag.. Vil nok passe bra på e46 coupe også ja.. Og så lyser lyktene sykt mye bedre enn med halogen, et stort pluss nå om vinteren som det er mørkt som i grava..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte tidligere i dag ett av de to kingwood 6000k xenon-kitene jeg kjøpte her på forumet. Fantastisk lys, og utrolig enkelt å montere. Ble rett og slett litt imponert. Gleder meg til å montere på E-36en i morgen å prøve på den også. Blir også spennende å prøve ut over tid. Rett og slett en utrolig forskjell, og en enorm forbedring fra halogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...