Gå til innhold

Sikring Nr 28 På en E30 + Trykk Bryter på en 323i

fLAXx
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurte på om noen hadde en oversikt over sikringene på en 1986 325i , har funnet ut at nr 28 trekker strøm fra batteriet og trenger og vite hva den går til.... håper noen kan hjelpe meg!

En annen ting jeg lurer på er , det finnes på 323i 1984 modell en "TRYKK BRYTER" som står på luftfilterboksen , noen som vet hva denne går til og hva slags funksjon den har... min er ramlet i fra hverandre og har litt problemer! En annen ting er om noen har tips til hvordan få en 323i til å svive rent , kommer sånne små smell i potten når jeg slipper speed og de forsvinner når jeg trykker inn clutch , disse kommer også når jeg speeder hardt fra tomgang og høyt på turtall når jeg stårt stille?

Noen ideer eller 323i "eksperter" jeg kan prate litt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det! skal prøve og finne det!

ja trykkbryter som sitter ved luftemengdemåler... sto pressure switch på ETK og var bilde av den sammen med hjernen... til L-Jettronic... vet du hva jeg mener?

sentrallås rele.. hvor ligger sånt? har jo sentral lås i begge mine , men har koblet det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikker på hva du tenker på nei. er den avlang med noen slanger på? om du har orginal sentrallås som låser alt av dører samt tanklokk sitter releet bak høytalerdekslet på førersia, nede ved gulvet altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...