R.E.H Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 er d flere som er misfornøyd med levering av varer hos gs? jeg bestillte 40/40 apex senkesett for kanskje et halvt år siden.. kan jo ikke tysk og idag når jeg hadde 4-hjulskontroll og fikk skrevet på det senkesett arket som skal leveres inne hos BT ved godkjenning så stod deet der at det var 30mm senkesett! ble rimelig forbanna egentli.. føler meg litt lurt på en måte... at di leverer feil senkesett og jeg nå betaler masse penger for noe som jeg egentli ikke skulle ha.. tenker nå kontroll og nytt vognkort etc.. flere som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Har du tatt det opp med GS da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Sikker på at det ikke er BT som har fucka målesystem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugress Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 hei. Jeg er selv en av dem som har hatt dårlig erfaring med GS bildeler. MEN, har selv et 60/40 senkesett med AP fjærer og Bilstein Sprint, og dette ble målt og skrevet inn i vognkort til "senker ca. 25mm". Så biltilsynet er ikke alltid like flinke til å måle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 tenkte å ringe gs imorgen å høre.. nei var på 4-hjulskontroll idag for å få skrevet på di papirene.. å dem hade sett ut ifra TÜV godkjenninga som fulgte med at det var 30mm elns..skal bestille time hos BT å få d unnagjort før EU kontroll.. synes d virket rart egentlig.. og uprofessionellt.. fra GS din side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hmm.. tror ikke Apex har 30mm senkesett til e30.. er ikke sikker men har aldri sett eller hørt om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 nei når jeg tenker meg om så tror jeg ikke jeg har vrt borti det jeg heller.. men var jævli rart synes jeg:Shmm.. glemte å ringe gs.. mulig imorgen ja.. må finne ut av dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 nei når jeg tenker meg om så tror jeg ikke jeg har vrt borti det jeg heller.. men var jævli rart synes jeg:Shmm.. glemte å ringe gs.. mulig imorgen ja.. må finne ut av dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Lite tips til trådstarter. Ring leverandør og fortell om problemet før du poster på diverse forum. Det kan være en menneskelig feil, og negative ting på forum kan få større konsekvenser en planlagt. Dersom de ikke retter problemet etter en telefon samtale/mail kan man jo eventuelt vurdere å legge ut en tråd! Dette er riktignok kun min mening da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Jeg tror forøvrig ikke at 30mm ser forskjellig ut på tysk, engelsk, fransk, svensk, dansk, færøyisk, norsk, etc.. Hvordan klarte du ikke klare å se at det evt står 30mm på TÜV-papiret? Tviler på at det stod: "drei und dreißig Millimeter senken" Men men.. håper utfallet blir bra uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 siden jeg hadde tysk da jeg gikk i 8. klasse og det er noen år siden så husker jeg ikke så mye tysk nei.. så har ikke sett så mye på TÜV papiret.. tok det for god fisk når jeg bestillte 40-40mm der.. men for all del så er det jo mulig di på verkstedet har gjort en feil.. sporte ikke dem hvor di fikk 30mm ifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Jeg tror forøvrig ikke at 30mm ser forskjellig ut på tysk, engelsk, fransk, svensk, dansk, færøyisk, norsk, etc..Hvordan klarte du ikke klare å se at det evt står 30mm på TÜV-papiret? Tviler på at det stod: "drei und dreißig Millimeter senken" Men men.. håper utfallet blir bra uansett. Må si meg enig der, tviler på at de oppererer med romertall. Men du har i ettertid funnet ut at det stod 30mm på pakken, eller bare målt senkingen. Er vel ikke så uvanlig med litt avvik i senking fra bil til bil, ser forskjell på min bare med reservehjul, anlegg og bagasje baki..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 nei jeg har jo gått i trua om at det skulle være 40mm senking.. og så stod det plutselig 30mm på det papiret som di fylte ut.. da begynnte jeg bare lure.. om det var flere som hadde vært borti noe sånnt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Men har du ikke dokumentene hos deg nu da? Kan du ikke bare se på dem nu, og/eller skanne dem inn slik at vi kan se på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 jo det ligger ute i bilen.. skal hente det og se.. har desverre ikke scanner men skal se om jeg ser noe om 30 mm.. men er det noen som har vært borti 30mm senkesett fra apex? je så ikke noe inne hos gs da jeg så igår.. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå