Gå til innhold

Hjelp, nærlys fungerer ikke.

Stephan.s
 Share

Anbefalte innlegg

Merket plutselig denne mørke kvelden her på landet at lysene på bilen (e34) lyste usedvanlig dårlig. Flere personbiler blinket på meg når jeg møtte de og kunne forsåvidt ikke skjønne hvorfor, lysene mine lyste jo.

Men joda, når jeg stoppet og sjekket fungerte kun parklys, kurvelys og fjernlys. På bryteren testet jeg begge stegene, altså, kun park(!) og nærlys,men ingen respons i lampene. Tenkte at dette kunne være dårlig kontakt i lampene, så dyttet og slo forsiktig på dem, men ingenting skjedde.

Sjekket også sikringene i mottorommet, men alle er hele. Nå vet jeg heller ikke hvem sikring som er til nærlysene, siden instruksjonen er på tysk, men siden alle var hele, tviler jeg på at feilen ligger der. (har riktignok ikke sjekket de under baksete)

Så trenger litt hjelp fra noen som har vært borti dette før. Er greit å ha fungerende lys i vintermørket.

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det feil type pærer eller at du har tatt for mye på glasset så kan det være det. Kan også ha vært feil under produksjon eller noe, ikke vet jeg.

Vil bare anbefale deg å prøve å bytte en pære før du river i stykker biln.

Et annet tips kan være å låne deg et voltmeter så kan du se om der er spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...