suprapete Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Hører en ulyd/plystrelyd som virker komme fra klimaanlegget under kjøring. Kan minne mye om en gresshoppe om natten, skjønner? Under sving stopper/dempes lyden pussig nok... Har 2soners klima, hva kan dette være? Litt irriterende lyd i lengden men er det noe å bry seg om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Har du på AC? På min har det til tider vore ein sånn summelyd av AC-pumpa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Klimaanlegget står på hele tiden ja. Har nettopp kjøpt bilen, aldri hatt bmw før så jeg aner ikke om lyden skal være der eller ikke. Er ikke spesielt høyt akkurat, men alikevell kjekt å vite om alt står bra til..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Prøv å skru av aircondition da, så merkar du fort om lyden forsvinn...på min høyrde eg det berre når eg stod utanfor bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå