BalleKnalle Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 World Debut at the Essen Motor ShowThe first order came from the owner of a Ferrari 430 Spider from Dubai. H&R GOLD: In a world debut H&R presents sport springs with genuine 24-carat hard gold coating at the ESSEN-MOTOR-SHOW 2006. Now the most luxurious suspension components of all time are also available for all other car makes and models. This debut of the especially exclusive kind combines the typical H&R attributes of sporty handling, optimized active safety and highest quality with extravagant looks. To make the gold plating permanent despite the constant load changes on the spring the H&R engineers and technicians have developed a special plating process. That enables H&R to offer all available H&R sport springs plated with exclusive 24-carat hard gold – regardless of whether they’re intended for a subcompact car like the smart, for a sports car such as a Ferrari or Porsche or for a luxury sedan like a BMW 7-series model. The GOLD option is available for all H&R sport springs for an additional charge of around 2,000 Euros for the set, depending on the size of the springs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 2 000 Euro ja, tror kanskje jeg ville brukt de på noe annet en gull fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Kanskje en ide til konebilen? Til og med damer hadde satt pris på nye fjærer da Ellers så er det vel mest aktuellt for sryrtrike amerikanske R&B /rap stjerner he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Fjører i gull gir vel omtrent samme estetiske effekten som kardang i gull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 KONGE, hadde glatt kjøpt sånne fjærer til søndagstur BMW'n hvis penger ikke var noe problem . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Er det mulig å bli mer dekadent??!!? Er det noe rart at det er så skjev fordeling av godene i verden når det finnes slike folk. Dette er bare toppen av tåpelige ting jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Dette er bare toppen av tåpelige ting jeg har sett... Helt enig! Hva er vitsen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Hvorfor får jeg på følelsen at Fergie kommer til å flashe disse i en ny musikkvideo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Dette er på nivå med den bling-bling reguleringa som mange rapere i USA har anlagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Hvorfor får jeg på følelsen at Fergie kommer til å flashe disse i en ny musikkvideo? who? Skamteit produkt imo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Hvorfor får jeg på følelsen at Fergie kommer til å flashe disse i en ny musikkvideo? who? Skamteit produkt imo. "Kule" Fergie fra Black Eyed Peas. Hu dama med piercingen Jeg hører ikke på slik musikk, men sjekk ut musikkvideoene hennes og My Humps videoen. Da forstår du hva jeg mener -- Folk meg slike fjærer slipper og bekymre seg for at felgene deres blir stjålet ihvertfall, for nå lar de felgene stå og snapper fjærene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Er det mulig å bli mer dekadent??!!? Er det noe rart at det er så skjev fordeling av godene i verden når det finnes slike folk. Dette er bare toppen av tåpelige ting jeg har sett... Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 16000kroner var jo ikkje så mykje!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 16000kroner var jo ikkje så mykje!!! Som jeg forsto det, så var det $2000 ekstra.. Så kjøper du fjærer til 3000, så blir det 16000 + 3000 = 19 000. Det er ikke den verste prisen, men det har jo absolutt ingen nytte med gullbelegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Hehe. Den nye bling blingen dette. Snart har alle raperne de der på bilene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå