Skimmy Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 har en nyoverhalla M20b25 motor som jeg vurderer å selge. lurer ca på hvordan di ligger i pris. er komplett med ledningsnett og Ecu og alt. det som er gjort med motoren er Ny toppakninge, og alle andre pakninge i motorn Nye ventilløftera, nye strekbolta i topp og på rådan. ny register reim og strammer nye ventiltetninge slipte ventilsæta åg ventila nye rammelager nye veivlager nye rådelager nye oljetetninge i veiv og kamaksling der. ny tomgangsregulator motoren er gådd rundt 180 000 når den vart tatt ut av bilen. lurer bare på hva jeg kan få for en slik motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 alt etter hva folk er villig til og by, er vel mange som er ute etter m20b25 for tiden så det trekker jo opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 er dette 2,5 litern til e36..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 nei dette er M20 motorn. fra E30.. er en 87 modell. av gammeltypen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Har du startet motoren etter overhaling? Blar lett opp 5000kr for en M20b25 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå