p1mp Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Noen som selger dette nytt? evnt. brukt? Er en fyr i sverige som selger for komplett kit for 1500, men han bor så sykt langt unna.. Får ikke fetere frontfanger på E30 enn mtech1 mener jeg. Og jeg har 89' cab, så mtech2 eller rieger infinity1 passer ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320iturbo Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 jeg tror jeg faktisk har en liggende som er så og si strøken, den er i diamant svart metalic og det følger med orginale spredere, gi lyd i fra deg hvis du er int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 HVis du ikke hører noe fra p1mp er jeg interessert. Skal bygge opp en E-30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 m-tech 1, er d den med di tre stripene/neddypningene nederst som går rundt hele stylinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 bilder av mtech 2 og 1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 m-tech 1, er d den med di tre stripene/neddypningene nederst som går rundt hele stylinga? ja, også en fin litn bue over potta Har m-tech 1 på min bil, stylinga er så og si strøken original m-tech1 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Sjekk din lokale hugger. En kompis av meg skaffa seg mtech1 fangere for utrolige 400kr. På den lokale huggern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 type 2 type 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå