skolelyset Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Noen i Tromsø som har lyst å vise fram/låne bort sin E36 Touring? Har lyst på ny bil, og denne er jo aktuell, men jeg må ha plass til barnevogna og bilstolen.. Fant ikke noen biler til salgs i Tromsø umiddelbart, men tenkte kanskje noen kunne la meg se i sin..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Tror ikke det blir lett å finne en e36 touring i Tromsø.. tror ikke det er veldig mange av dem, og hvertfall ikke her på forumet.. kan kun huske å ha sedd et par stk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skolelyset Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Er nok lettere å finne 2 og 4 dørs ja.. Harstad/ Narvik/ Salten område er også aktuelt å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Er nok lettere å finne 2 og 4 dørs ja.. Harstad/ Narvik/ Salten område er også aktuelt å se på. Ja, det er drøs av coupe og sedan.. men jeg vet at det er hvertfall en veldig fin e36 touring i byen. tror den står i tromsdalen, men er riktignok ei blondine som kjører den, så vet ikke om hun er på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 HEY!!! jeg bor i Tromsø og jeg har en 98 E36 Touring !!! så det er mulig og finne dem her ja min er sølvgrå metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skolelyset Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Halla Champ! Er det mulig å komme å se på bilen din en dag? (ikkeno stress, men helst før jul..) Har tenkt på å skaffe meg en sånn, men er usikker på plassen i denne bilen.. Må ha plass til ei barnevogn og en bilstol.. Hvordan er det ellers å ha en sånn bil her oppe? Hvordan er dem er på vinterføre..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 ja skulle vel la seg gjøre at du kan se på den Jeg er meget fornøyd med bilen jeg, har tidligere aldri kjørt bakhjulstrekk og var redd det skulle bli et helvete på vinterføre, i tillegg kjører jeg på piggfrie vinterdekk men jeg synes det går helt fint til nå. Jeg kjøpte stasjonsvogn fordi jeg er mye på jakt og fisketurer og golfen min ble for liten, plassen i denne bilen synes jeg er helt toppers , god plass til alt av utstyr jeg vil ha med, når det gjelder barnevogn og slikt så vet ikke jeg da jeg ikke har prøvd det, det kan vi teste når vi møtes, jeg kan komme hjem til deg en dag så kan vi teste dette med mindre du bor langt unna byen ? Ellers så liker jeg bilen meget godt, deilig å kjøre og ser slett ikke ille ut heller. Har du god greie på bil da? for hvis du hadde det kunne jeg gjerne tenkt meg litt bistand til å sjekke om noen deler i bilen min trengs å skiftes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skolelyset Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Jeg bor på Kræmer. skal ikke skryte på meg noen bilmekaniker-status, men litt peiling har man da.. Har også tilgang på løftebukk sånn at det er lett å se/skru under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 kan vi avtale noe da? vi møtes og vi tar den på en prøvetur? du putter i barnevogna og bilstolen , så tar vi en test-tur hvor du får prøvekjøre (hvis du er over 21 eller 23 år i følge forsikringa mi ) da får du se om det er plass nok også får du prøvekjørt den. Jeg ville da satt pris på om du ville se over noen småting for meg , om det er noen vitale deler som bør skiftes , hjullager, understellsdeler, slitedeler som er lett tilgjengelig for oss å se på om du har mulighet til det, jeg er n00b på bil og har bare hatt denne et par mnd og er derfor ikke siker på om jeg burde skifte ut noe greier. Tror også at du vil finne denne bilen god å kjøre og med god plass synes jeg da, her må det da også tas forbehold om at bilen er skitten som bare faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skolelyset Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Skal skru på bilen min på mandag eller tirsdag, kan ta det da? pm mobilnr/ msn så kan vi avtale nærmere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå