surbotaab Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Har bestilt til bilen til dama (E-46) og lurte på om noen har bilder av hvordan det ser ut ferdig montert? Er sånn det er snakk om: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
surbotaab Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Siden ingen har svart så får jeg vel gjøre det selv.... Sånn ble det: Ikke værdens beste bilder (K800i), så det ser mer glorete ut en det egentlig er. Alt i alt så ble det veldig bra, står fint i stil til resten av carbonet inne i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Looks nice Noen bilder av hele interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Hadde ikke dette blitt enda bedre med noen matte kromringer? Eller er det bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Hadde ikke dette blitt enda bedre med noen matte kromringer? Eller er det bare meg? Enig! Hadde blitt prikken over i`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 har samme liggene til min e30 bare med kromringer..tror det kommer til og bli stilig,ble litt skeptisk til at det bare var noe jalla "carbon look" og plastikkringer med cromlakk, men heldigvis fikk jeg ekte sterk carbon med aluminiums cromringer..meget fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 har samme liggene til min e30 bare med kromringer..tror det kommer til og bli stilig,ble litt skeptisk til at det bare var noe jalla "carbon look" og plastikkringer med cromlakk, men heldigvis fikk jeg ekte slitesterk carbon med aluminiums cromringer..meget fornøyd.. Slitesterkt Trodde da det var glass over det hele jeg.. Men skjønner deg jo: Skal det være, så skal det være ordentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 hehe..slitesterkt var kansje feil ord og bruke ja... da retter jeg opp og skriver sterkt istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
surbotaab Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Looks nice Noen bilder av hele interiøret? Skal det bli tatt bilder av intreøret så må det vaskes Det eneste som er litt dumt med carbon`en i speedo`n er at den er "vanlig" vevd carbon, mens resten er "honeycomb"-vevd carbon.... Men det skal en vel klare å leve med Har tenkt tanken på mattchrome ringer før ja, men liker det ikke helt.... Tror definitivt det passer bedre nå da.... (må vel kansje investere i ett par) Må også tillegge at dette er bilen til dama da... (syntes jeg har vært litt grei med ho nå i det siste... Bygd annlegg, montert angel-eyes og denne carbon "trimm`en".... var vel forresten jeg som vaska bilen inni sist oxo...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Hadde ikke dette blitt enda bedre med noen matte kromringer? Eller er det bare meg? Jeg mener KUN chromringer hadde vært penest! Smaken er som baken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Enig der, Steffan C [my car] -> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Jeg må si det at jeg ikke er spes fan av carbon og at det derfor hadde blitt penere med chrome. Kun chrome er det beste/peneste i mine øyne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Håper du ikke refererer til "black cube" interiør som carbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
surbotaab Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Håper du ikke refererer til "black cube" interiør som carbon. Aner ikke jeg.... Er ikke så bereist i bmw sin verden.... er dama som sa det var carbon.... det ser ut som det er en bihule på en måte.... men det er da vitterlig også carbon du får ihvertfall ikke noen andre matrealer som er så lette (har hatt av ett par av dekslene...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Er det limt på utsiden av glasset? Så litt jalla ut spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå