NoTriX Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Noen som har noen erfaring med denne: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=78690 Siden jeg har org. BMW Business anlegg tenker jeg å hente signal til sub fra høyttalerutgang vha. denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 blind url... men, x'n min hadde dette i sitt anlegg. og det funket som f&%" det.. ikke noe å sette finger'n på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoTriX Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Sånn. Da har jeg fikset linken Hvis den funker bra så er det jo gull, koster jo nesten ikkeno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
surbotaab Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Sånn. Da har jeg fikset linken Hvis den funker bra så er det jo gull, koster jo nesten ikkeno Har funka gull i bilen til dama siden i sommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Finnes den ikke lenger? Jeg skal ha samme løsning i min E39! EDIT: Jeg bestilte en adapter fra bilradiospesialisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå