bobben Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Har en Bmw E36 320i 94 mod som jeg hadde et uhell med . Fikk takst på skaden idag på 49 000 kr, noe jeg syns er litt drøyt å koste på bilen. Betalte tross alt bare 56 000 når jeg kjøpte den.. Men nå lurer jeg på om det er noe verdi i bilen som delebil, eller som prosjekt bil. Motoren er gått 237000 km, og er litt tikking i den Er sikkert en 10-15 lakkskader på karosseriet, rustbobler i lakken forskjellige steder. Bilen er skadet bak, og på taksten var det tatt med: Bytte av Høyre Bakskjerm Bytte av Koffertlokk Bytte av Bakplate Komplett Bytte av Støtfanger Bak Ny baklykt høyre Hva tror dere denne bilen er verd nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 har du bilde av skadene? syntes taksten var dyr,men koster vel 25 tusen å lakke hele bilen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobben Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Har ikke bilder akkurat no, har ikke fått hentet bilen fra verkstedet enda.. Men hele bilen skal ikke lakkeres, selve lakkeringen var spesifisert til 7000. Skal få lagt ut noen bilder så fort som mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 7000 for en hellakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Kun lakkering av de spesifikke delene, Men hele bilen skal ikke lakkeres, selve lakkeringen var spesifisert til 7000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå