Gå til innhold

E36 318i selges pga pengemangel.(Oppdatert info!)


hav
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Legger ut denne annonse for en bekjent.. har kun fått bilder ennå.regner med å kunne legge ut full annonse imorgen.Bare å komme md bud :D selvfølgelig etter at resten av infoen kommer :wink:

Jeg er ikke begeistret over akkurat modifikasjonene på denne bilen,men det kan fort gjøres til en ren og pen bil..men HÅPER!! ingen ødelegger salgstråden ved å klage på det! (tenkte på M3 merken..osv..)

DSCI0415.jpg

DSCI0416.jpg

DSCI0417.jpg

DSCI0418.jpg

DSCI0419.jpg

DSCI0420.jpg

DSCI0421.jpg

DSCI0422.jpg

DSCI0423.jpg

DSCI0424.jpg

Bmw 318i

årsmodell: 1991

Km: 226949

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bil det der! Har hatt to av de der fra før og er svært fornøyd.. Men er veldig vesentlig med km.stand og eu-kontroll..Så vi gleder oss til imorgen :)

Hei

Vedkommende er ikke til å få tak i nå .. men fant på nettet at bilen er EU godkjent frem til 31.08.2007. Fant også at bilen er begjært av registrert for 3 dager siden :? skal finne mer om det fortest mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris? Import og evt når?

Hei

Beklager virkelig at jg har lagt ut bildene mn ikke har dt generelle infoen som kreves for å selge en bil ennå :!:

Jeg kommer med all infoen imorgen.. jg har lite informasjon på mg akkurat nå.Regner med å ha alt fra import til pris imorgen :wink:

Mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bil det der! Har hatt to av de der fra før og er svært fornøyd.. Men er veldig vesentlig med km.stand og eu-kontroll..Så vi gleder oss til imorgen :)

Hei

Da har jg alt info angående bilen.Den er import bil.Dette er en bmw E36, 318i

Bilen har vært hos stenshagen og fått skiftet topppakning samtidig har topplokk bli planslipt. Det er totalt regning på 20.000kr for alle deler som er byttet i motorrommet fra Stenshagen. oljefilter,plugger,registerreim,termostat,tanklokk r noe av tingene

Slitasjer som er på bilen,tekniske:

H og V bærekule i forstillinger må byttes

Dekkene er utslitte

H og V foring i innfesting av bakaksel er defekt

Bremseskiver foran må skiftes

noe svetting fra radiatoren

Bilen har komplett m-styling som visst på bildet.. men trenger en restauring.. som f.eks kan dere se at front fangeren er ødelagt.. venstre dørlist på førersiden er ødelagt,venstre speil r ødelagt.(se på bildet)

Bilen står på stenshagen Åråsen.. ca 2min fra Oslo. Dersom noen ønsker å ta en titt på bilen kan dere gå dit..

sentrallås,cd-spiller,manuell,sportstfilter,M-styling... ja dt var nok det hele som jeg har fått md mg..

Dere kan selvfølgelig sende mg PM eller email på 47417109.

All infoen har hentet fra faturaen som jeg har foran mg på bilen fra Stenshagen.

spør hvis det er noe... selgeren ønsker 40.000kr i hånden for bilen.. så dere får komme med bud,men spar mg for latterlige bud :wink:

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...