hav Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Hei Legger ut denne annonse for en bekjent.. har kun fått bilder ennå.regner med å kunne legge ut full annonse imorgen.Bare å komme md bud selvfølgelig etter at resten av infoen kommer Jeg er ikke begeistret over akkurat modifikasjonene på denne bilen,men det kan fort gjøres til en ren og pen bil..men HÅPER!! ingen ødelegger salgstråden ved å klage på det! (tenkte på M3 merken..osv..) Bmw 318i årsmodell: 1991 Km: 226949 mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 God bil det der! Har hatt to av de der fra før og er svært fornøyd.. Men er veldig vesentlig med km.stand og eu-kontroll..Så vi gleder oss til imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 God bil det der! Har hatt to av de der fra før og er svært fornøyd.. Men er veldig vesentlig med km.stand og eu-kontroll..Så vi gleder oss til imorgen Hei Vedkommende er ikke til å få tak i nå .. men fant på nettet at bilen er EU godkjent frem til 31.08.2007. Fant også at bilen er begjært av registrert for 3 dager siden skal finne mer om det fortest mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Pris? Import og evt når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Pris? Import og evt når? Hei Beklager virkelig at jg har lagt ut bildene mn ikke har dt generelle infoen som kreves for å selge en bil ennå Jeg kommer med all infoen imorgen.. jg har lite informasjon på mg akkurat nå.Regner med å ha alt fra import til pris imorgen Mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 God bil det der! Har hatt to av de der fra før og er svært fornøyd.. Men er veldig vesentlig med km.stand og eu-kontroll..Så vi gleder oss til imorgen Hei Da har jg alt info angående bilen.Den er import bil.Dette er en bmw E36, 318i Bilen har vært hos stenshagen og fått skiftet topppakning samtidig har topplokk bli planslipt. Det er totalt regning på 20.000kr for alle deler som er byttet i motorrommet fra Stenshagen. oljefilter,plugger,registerreim,termostat,tanklokk r noe av tingene Slitasjer som er på bilen,tekniske: H og V bærekule i forstillinger må byttes Dekkene er utslitte H og V foring i innfesting av bakaksel er defekt Bremseskiver foran må skiftes noe svetting fra radiatoren Bilen har komplett m-styling som visst på bildet.. men trenger en restauring.. som f.eks kan dere se at front fangeren er ødelagt.. venstre dørlist på førersiden er ødelagt,venstre speil r ødelagt.(se på bildet) Bilen står på stenshagen Åråsen.. ca 2min fra Oslo. Dersom noen ønsker å ta en titt på bilen kan dere gå dit.. sentrallås,cd-spiller,manuell,sportstfilter,M-styling... ja dt var nok det hele som jeg har fått md mg.. Dere kan selvfølgelig sende mg PM eller email på 47417109. All infoen har hentet fra faturaen som jeg har foran mg på bilen fra Stenshagen. spør hvis det er noe... selgeren ønsker 40.000kr i hånden for bilen.. så dere får komme med bud,men spar mg for latterlige bud mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 tror km stand er litt viktig og årsmodell ? men ka vet jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 tror km stand er litt viktig og årsmodell ?men ka vet jeg:P Hei Nja... hva skal du md dt? Hehe...se nøye..dt står rett under bildene.Skrev det i første posten min istedenfor å skrive i den siste. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Ikke meningen å være kritisk, men denne bilen har vel ikke komplett m-styling såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Ikke meningen å være kritisk, men denne bilen har vel ikke komplett m-styling såvidt jeg kan se. Hei Jeg skrev m-styling pga det er jo m front fanger,og vinge mener jeg Noen som vil ha en vinterprosjekt ? mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Ja jeg vil ha! Men får den vell ikke gratis går jeg utifra?? Mye da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Ja jeg vil ha! Men får den vell ikke gratis går jeg utifra?? Mye da? Hei Selgeren ønsker 40.000kr i hånden så er bilden din mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg