nune Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 styling til e36 sedan ønskes kjøpt. trenger hekksjørt, front sjørt og sidesjørt. max 6000 kr itillegg trenger jeg lykter, lyktelister, bakrutesenker, og m3 speil. alt av interesse. svarer kjapt på sms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 send sms jeg har endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 styling til e36 sedan ønskes kjøpt.trenger hekksjørt, front sjørt og sidesjørt. max 6000 kr itillegg trenger jeg lykter, lyktelister, bakrutesenker, og m3 speil. alt av interesse. svarer kjapt på sms. Har helt nye sideskjørt liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 heisan. vist det kun er sidesjørt du har, såe er jeg ikke så veldig interessert, siden jeg vil ha front og bak sjørt i tillegg. men kan ta de vist jeg får de billig, men har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Har dessverre ikke noe bilde, de er i glassgiber og er ikke lakkert eller brukt på noen måte, så de er komplett nye.. Har tenkt meg 800,- +frakt for de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 bilde hadde vert en fin ting kansje jeg og har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 bilde hadde vert en fin ting kansje jeg og har lyst på De er prikklike på Rieger Infinity skjørtene;).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå