Gunnar Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Hvordan er det å få tak i en 6-trinns E34 M5-kasse, og helst også diff fra samme bil (3.23-utveklsing)? Hva slags prisnivå ligger de på? Såvidt jeg har funnet ut ble de levert fra 5/94 og utover.. Regner med den går fint å bruke på S38B36 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Den passer på 3.6 literen også, men hvis du finner noen, så må du nok regne med å betale litt.. De er veldig populære til turboprosjekt.. Prøv heller å få tak i en kasse fra en 535. De tåler ca like mye og passer også på M5 motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Har allerede 535-kasse på 3.5-literen min. Men 535 ble ikke levert med 6-trinns.. Snakker vi 15-20 lapper, eller hvor ligger det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Har allerede 535-kasse på 3.5-literen min. Men 535 ble ikke levert med 6-trinns..Snakker vi 15-20 lapper, eller hvor ligger det? 10k så tror jeg du skal få tak i en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Vil nok tro at du må opp i 10-15 for en bra kasse. Du har sikkert sjekket på www.autopower.se www.pure-pf.com www.blocket.se ? Mulig Helge Vik kan ha noe liggende? Jeg har noe som iflg selger skal være en M5 kasse liggende, men den er har 5 gir, så da er det sikkert ikke aktuellt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 Sjekket Autopower for litt siden. Fant en 5-trinns til 6500,-. Ingen 6-trinns som jeg kunne se. Dersom jeg kommer til å trenge en 6-trinns, så har jeg en 5-trinns allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Et tips: legg inn en ønskes kjøpt annonse på pure-pf og autopower. Utrolig hva folk har liggende å slenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå