Trøndern Kim Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Gs bildeler selger en csl look spoiler for bakluka fra lester\FK. Lurer på om dette kan vere noe å investere i, men er usikker på resultatet!! Noen som har denne spoileren eller har sett denne spoileren på bil (e46)? Eventuellt bilder.. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/4204.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 en e46 m3 csl vinge ser ikke slik ut da den er mye høyere på midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Nei, det der ligna ikke fullstendig på M3 E46 csl spoileren den.. Csl spoileren går i en slags bue: lavest ute på kantene, høyere på midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 ja vet.. derfor jeg lurte på om noen hadde sett denne på bil.. for å se hvordan resultatet egentlig er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet November 23, 2006 Forfatter Share Skrevet November 23, 2006 usikker på om jeg skulle investere i denne eller m3 spoileren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Vorsteiner har "ekte" CSL look bakluke hvis det er av interesse http://jlevistreetwerks.com/store/produ ... 5a19eb498e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 problemet med å bestille fra Jon er jo frakt + moms. i tillegg så blir det fort dyrt dersom noe skulle komme fram skadet eller lignende.. Vorsteiner har en leverandør i Sverige, stylabilen.se (holder til i Malmö), men dersom man får de til å sende pakken til Strømstad så kan de ikke trekke fra svensk moms (25%)? eller tar jeg feil? hvis du får pakken sendt hjem trekker de fra svensk moms, men da legges norsk moms på og man er like langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Denne fra kødd.dk er billigere enn den fra GS, men det er heller ikke riktig CSL look. Jeg har likevel vurdert å bestille den, da den ikke ser så værst ut synes jeg. https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Denne saken her er en CSL trunklid addon. Koster langt fra hva et helt CSL bagasjelokk gjør, og det vil nok se like bra ut med litt modding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Ser ut som det absolute er muligheter med den siste der! Gjøre jobben skikkelig å få den "bygd inn" kan bli bra tror jeg. Helt klart den som ser best ut også. I tillegg kostet den ikke all heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razvan Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 problemet med å bestille fra Jon er jo frakt + moms. i tillegg så blir det fort dyrt dersom noe skulle komme fram skadet eller lignende.. Vorsteiner har en leverandør i Sverige, stylabilen.se (holder til i Malmö), men dersom man får de til å sende pakken til Strømstad så kan de ikke trekke fra svensk moms (25%)? eller tar jeg feil? hvis du får pakken sendt hjem trekker de fra svensk moms, men da legges norsk moms på og man er like langt. Hej Det är jag som har stylabilen.se 1. Om vi skickar paketet till Strömstad, kan Ni inte ta bort momsen 2. Om vi skickar paketet till Norge, kan Ni ta bort momsen, då tillkommer Norska tullavgifter + moms 3. Om Ni hämtar paketet på firman, kan Ni inte ta bort momsen Har Ni frågor ang priser samt leveranstiden kan ni maila eller skicka PM Vi kan ordna ett gruppköp så kan produkterna bli billigare. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Har Ni frågor ang priser samt leveranstiden kan ni maila eller skicka PM Vi kan ordna ett gruppköp så kan produkterna bli billigare. Mvh Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 jeg kjøpte sånn list fra AST performance, kosta ca 600;- og var fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå