Gå til innhold

e34 520/525 ombygging til m5

E30-Innovative
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mye arbeid å sette en 3,8 l m5 motor manuel, ned i en 525 automat? Hvor enkelt det er å få godkjennt hos biltilsynet? eventuelt hvor jeg får kjøpt de nødvendige deler? har motor og gir.

Satser på et hurtig prosjekt, mens jeg venter på en ny haltech fra australia, til min e30 med 1,2l wankel motor(585 hk) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg vore deg hadde jeg solgt motor og gir å kjøpt meg en komplett m5 delebil fra tyskland og da har du alle delene.. å etter du har flyttet over alt drar du på BMW verksted å får de dil å gå over bilen og skrive ut papirer på at alt er byttet til m5.. så drar du på biltilsynet..:) råder deg til å snakke med biltilsynet først å klarere å ha alle papir i orden..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye du må sjekke først i så fall, om du har store nok bremser å papir på motor osv, har ikke gjort noe av dette selv, men lest/hørt om mange som har hatt problem med å få godkjenning på det (og for å ikke glemme arbeidet med det), har du ledningsnettet/hjerne/moduler osv på mottor da? tror nok det er lettere å selge det til noen som har bruk for det å heller kjøpe komplett bil med papirer fra tyskland som han over sier ja:) ligger/låg foresten en utollet M5 til 50k på autodb i forge uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...