///Magnus Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Hva vil prisen bli på den her med moms og avgift? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8845126&sid=9a7rZDtdL040881&pos=2&tot=31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 På www.tyskland.org kan du regne ut det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Totalsum på ca 490.000.. BILLIG M3 det gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 Ja, er vel ikke noen upris det... Satan, jeg har lyst på M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Det er ingen upris, men den manglet litt utstyr som skinn og navi. Dette er ikke utstyr jeg er så opptatt av, men de aller fleste som kjøper E46 M3 skal ha med det pga det er lettere å selge igjen.. Men du som har blitt aktiv banekjører trenger jo ikke skinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Den girstangen kunne vel med fordel vært kortet ned litt eller... Synes den så fryktelig lang ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 Det er ingen upris, men den manglet litt utstyr som skinn og navi. Dette er ikke utstyr jeg er så opptatt av, men de aller fleste som kjøper E46 M3 skal ha med det pga det er lettere å selge igjen.. Men du som har blitt aktiv banekjører trenger jo ikke skinn.. Hehe, ja utrolig moro å kjøre på bane! Var litt lite utstyr i den ja. Mye jeg har i min bil nå, som ikke er i M3'n... Men vil nok tro M3'n gjør at jeg liker banekjøring enda bedre. Tror dere forresten prisen på brukt E46 M3 vil stige noe vesentlig over nyttår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Det er ingen upris, men den manglet litt utstyr som skinn og navi. Dette er ikke utstyr jeg er så opptatt av, men de aller fleste som kjøper E46 M3 skal ha med det pga det er lettere å selge igjen.. Men du som har blitt aktiv banekjører trenger jo ikke skinn.. Hehe, ja utrolig moro å kjøre på bane! Var litt lite utstyr i den ja. Mye jeg har i min bil nå, som ikke er i M3'n... Men vil nok tro M3'n gjør at jeg liker banekjøring enda bedre. Tror dere forresten prisen på brukt E46 M3 vil stige noe vesentlig over nyttår? Stige vil den nok ikke, men den vil sannsynligvis holde seg meget bra i pris! Så kjøp NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Jeg tror heller ikke den kommer til å stige over nyttår, men som Espen sier, så tror jeg den vil holde seg litt i pris intill den nye M3`n kommer. Da tror jeg prisene vil falle litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 MAnglet jo feks setevarme, som kan være litt deilig å ha! Om bilen skal brukes på vinteren da men må innrømme at jeg SJELDEN bruker setevarme mer enn kanskje 10 min på morran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Kanskje flisespikkeri, men den har ikke takluke heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 Det er jo en grei pris somsagt, men å kjøpe en bil til en halv million, som er så spartansk utstyrt, blir nok litt dumt. Ting jeg har nå som den her ikke har: Harman/Kardon-stereo, soltak, skinn, setevarme, alu-pedaler, 18" vinterhjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Kanskje flisespikkeri, men den har ikke takluke heller.. Det er jo ett stort pluss!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Ja, det er det vel like meninger om som det er folk! Er nok litt for innbarka lukefanatiker,jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Kanskje flisespikkeri, men den har ikke takluke heller.. Det er jo ett stort pluss!! Min drømme E46 M3 er hvit, har ikke soltak, ikke stort stereoanlegg, ikke navi, ikke skinn. Den har: Stoler fra csl og noen lette sterke felger som er lakkert mørk grå. Hva skal man med så mye dill i en M3? M3 skal jo kjørest for pokker !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå