Gå til innhold

Ca pris på techktyl behandling

sindre
 Share

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen visste om en ca pris på techtyl behandling, har nemlig en E21 som snart er voksen nok til å få på skilter igjen( 2007 :beer: ) og siden den er rustfri så burde den kanskje få en sånn behandling igjen. Vet den har fått det tidligere av min farfar, men det varer vel ikke evig det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det. Har hørt at det er bedre med tectyl enn Tuffkote-dinol. Den siste er hardere og sprekker opp,dermed samler det seg vann og skit bak rustbeskyttelsen

Det der er en seiglivet myte. Dinitrol er markedsledende og er kjent for kvalitet. Toyota og Mercedes er f.eks noen av kundene til Dinitrol (Tuff Kote).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjennomsnitt pris for tectyl behandling ca 3000 kr. underspyling ca 300 kr.

Hva er underspyling?

Tja finnes under spyling på lerberg i Hokksund i (buskerud) der det går en maskin på skinner under bilen med høytrykk som spyler under. Har sett tidligere på antirust verksteder at det er høytrykk de bruker iallfall.

Har tidligere brukt selv holms antirust i Hokksund noe som jeg for min del syntes var greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tectylverksted vasker bilen under og får vekk dritta... Der eg jobba pleide me å vaske med ein kraftig høgtrykkspyler under...

Tectyl skal være det beste, og full tectylbehandling kosta hos oss 3500kroner... Då får du tectylert den med tjukk og tynnstoff! Full behandling vil si inni dører og hele pakka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Danmark er interessen for rustbeskyttelse større, og tester har blitt gjort.

"Testvinder

Motorjournalister kårer Dinitrol som Danmarks bedste rustbeskyttelsessystem

Nogle af Danmarks førende motorjournalister fra Morgenavisen Jyllands-Posten

har stikprøvet de fem store danske rustbeskyttelsessystemer i praksis.

Resultaterne varierer fra dårligt til næsten perfekt. Den landsdækkende kæde

af rustbeskyttelsescentre, Dinitrol, blev en klar vinder af testen."

http://www.anti-rust.dk/rustbeskyttelse ... testvinder

Tectyl mener jeg personlig ligger på 3 plass i landet når det kommer til rustbeskyttelse. De har bygget seg opp et bra merkenavn, men utviklingen stoppet opp for flere år siden, da det er Valvoline som driver det, og all ressurser går til motorolje og ikke til å produsere god rustbeskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinitrol er dette oljebehandling? kompiss av meg oljebehandla bilen sin under, til og anbefale! får en litt funky lukt en stund men men

Dette er absolutt ikke oljebehandling. Det er tykk og tynnstoff. Lukta sitter en uke, slik at stoffet får herdet på utsiden, men holder seg elastisk på innsiden. Så forsvinner den helt.

Verksteder som forhandler Dinitrol : http://www.dinitrol.no/Finne%20verksted.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...