sindre Skrevet November 25, 2006 Forfatter Skrevet November 25, 2006 Tror ikke det skal være noe å pusse på bilen min, men det merker på nyåret. Gleder meg som lite barn på julaften på å få skilter på E21´en igjen.
Quattrokiller Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Har time i slutten av måneden på stoa-antirust....fikk beskjed om rundt 3500,- hvis jeg ikke husker feil. Men hvis det dukket opp noe rust som måtte pusses, kunne prisen stige noe... Er ca det det jeg betalte også. Hadde nylig begge bilene inne, e-46 kostet kr 2800 og E-34 kr 3100 på kampen antirust. Hadde Tuffcote dinol på en e-30 jeg hadde på 80 tallet (eller har den fortsatt, står uten skilter i garasjen). Begynte faktisk å ruste under understellbehandlingen etter et par år, den massen kunne plukkes av i flak etter en stund. Men det var på 80 tallet, og er sikkert anderledes nå med tuffcote vil jeg tro.
BreitBau Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 understellsbehandling.. skal jeg gjøre det før eller etter nylakkering? hva er best?
Kjell Z3 Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=334805 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=334864 Her er en som har litt peiling på dette med tectyl.
Øyvind81 Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Gjør det. Har hørt at det er bedre med tectyl enn Tuffkote-dinol. Den siste er hardere og sprekker opp,dermed samler det seg vann og skit bak rustbeskyttelsen Det der er en seiglivet myte. Dinitrol er markedsledende og er kjent for kvalitet. Toyota og Mercedes er f.eks noen av kundene til Dinitrol (Tuff Kote). Toyota og mercedes er vel de bilene med mest rustproblemer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå