Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

snakket med kimmit i dag:)

komplett sett med grenrør, turbo, dump, ic osv osv... som gir ca 230 hk på 320 skulle dem ha 13000 for:) det er det jo ingen ting og si på:)

videre så kunne man kjøpe nye dyser og toppakning og øke trykket med en halv bare så hadde man greit 350hk. spørsvel om min gamle motor tåler det da men...

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
snakket med kimmit i dag:)

komplett sett med grenrør, turbo, dump, ic osv osv... som gir ca 230 hk på 320 skulle dem ha 13000 for:) det er det jo ingen ting og si på:)

videre så kunne man kjøpe nye dyser og toppakning og øke trykket med en halv bare så hadde man greit 350hk. spørsvel om min gamle motor tåler det da men...

Må nok sikkert endre signaturen din du da?:P Gutter med stor K*** trenger ikke turbo?:P hehe

Skrevet
ikke før jeg TRENGER det:P

men ja jeg tar hintet, har forresten vært kommentert tidligere i tråden hehe

skjønner;) hehe

å så ikke det jeg :oops:

Forresten... Nydelig bil du begynner å få... gjennomført=) si ifra om du skal selge;)

Skrevet

hadde jeg vært deg og skulle brukt 20k +- på turbokonvertering ville jeg kosta på meg en overhaling av motor og, og når du først overhaler kan du jo senke kompresjon mm og tyne mer ut av motorn (høyere ladetrykk) ;)

Skrevet
hadde jeg vært deg og skulle brukt 20k +- på turbokonvertering ville jeg kosta på meg en overhaling av motor og, og når du først overhaler kan du jo senke kompresjon mm og tyne mer ut av motorn (høyere ladetrykk) ;)

har lyst på turbo kit til min 320 å! men den e gått enda lengre så ka prisen på en overhaling blir ca?

Skrevet

fikk mail fra a dekk i dag:

"

Hei...

Dette inneholder:

Turbo T34

Intercooler

Westgate

Grenrør

Dumpventil

Og div pakkninger.

Koster mellom 8700-9300kr"

virker jo himla billig?

Skrevet

Jeg syns det høres for godt ut til å være sant, om dette er ALT man trenger for å få "litt" mer effekt. For min del så skal det nå være holdbart, og man får vel det man betaler for?

Skrevet

Dette er jo bare ebay-deler ser det ut som, og de er så billige. At a-dekk gir garanti er jo et pluss siden du da kan forholde deg til et firma her hjemme isteden for noen totalt ukjente "over there".

I disse kit'ene får du ikke med noenting for å modifisere bensin/tenningssystem. De tingene gjør fort at kostnadene løper i vei..mye høyere enn hva du kanskje i utgangspunktet hadde tenkt deg :wink:

Totalprisen stiger mest sansynlig til det dobbelte før morroa kan begynne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...