xcuze Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 selger 4 borbet b felger... har sitti på en E-30, utslitte dekk.... eller to er det litt igjen av... selges for rundt en tusing, evnt bud.... kan sikkert fikse dekk. og legge de på, men da går prisen opp... felgene er ikke strøkene, men helt greie... tar innbytte i alt mellom himmel og jord
325icab_88 Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 hei har du bilde? skulle gjerne hatt di jeg...... har ikke mulighet til å levere di i horten?
xcuze Skrevet November 25, 2006 Forfatter Skrevet November 25, 2006 kan levere de i særp også jeg... siden jeg har bodd der i noen år... kan fikse bilde i morgen.. hvis det er greit..
325icab_88 Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 kan levere de i særp også jeg... siden jeg har bodd der i noen år...kan fikse bilde i morgen.. hvis det er greit.. hadde vært supert:P
xcuze Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 her er noen bilder, to av dekka kan slures ut. og de to andre stikker no jævlig hvis du kjenner på de..... har også fire av disse, men en felg er skadet... ikke mye, men den har en bulk og en liten sprekk...
325icab_88 Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 tar hvertfall de borbet felga jeg den andre felgen MÅ repareres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå