Jones Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Skal montere sportsdempere/fjærer på bilen nå javascript:emoticon(':D')og skulle gjerne hatt noen synspunkter fra andre som har erfaring med dette.Tanken er gode kjøreegenskaper,moderat senking. - Hvilket merke skal jeg satse på ? Seriøse forhandlere? Hva skal man _ikke kjøpe? Tips mottas
B.E.E. Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Vil anbefale enten H&R eller Eibach fjører i kombinasjon med bilstein dempere. Dette senker bilen fra 30-60 mm, alt etter hva du ønsker. Sjekk ut www.powerzone.no for H&R fjører eller ferdige kit, eller www.autotrio.no for bilstein dempere/fjører.
mr.popp Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 BMW monterer faktisk fabrikkorginalt eibach og bilstein bare at de ikke skriver noe på de....så anbefaler de siden de kan sies å være ledende på markedet og mange andre bilmerker som bruker de. Jeg mener de leverer ferdige sett med forskjellige egenskaper så .... Bare til å sende en mail til de i Tyskland eller noe.. Vet ikke hvem som er leverandøren i norge. Hvis du har m understell og sportslig avstemming orginalt så ville jeg ikke gjort noe med bilen i hele tatt. man får neppe noe særlig ut av å forandre det..det er rimelig perfekt slik det er da...
Jones Skrevet November 27, 2006 Forfatter Skrevet November 27, 2006 Takk for responsen; Blir nok Eibach/Bilstein 30 mm senk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå