espen k Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Hei. Har nettopp kjøpt meg "ny" bil, og skiftet fra Mercedes til -99 E39 sedan. Dette er upløyd mark for min del, har aldri eid en BMW før, så kommer nok til å stille noen spm i tida fremover.... Det første jeg har tenkt å endre på bilen er lyktene. Ser bla. på www.koed.dk at det er en type baklykter (rødhvit) frem til 8/2000 og en annen type baklykt (også rødhvit) fra 9/2000. De sistnevnte ser mye bedre ut. Er det noe særlig forskjell på disse med tanke på passform? Eller skal det gå om hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Det er visst et par hull som må borres i karrossen for at lyktene (led lykter) etter 2000- skal passe men det er en enkel sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen k Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 Okey, takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Hei! Jeg har et spørsmål angående baklykter til e39. På min touring så lyser ikke bare de kjørelysene som er "originalt", der lyser også to nedenfor på hver side også (der hvor bremselyset er). Er det noe spes jeg må gjøre for å få bort dette lyset? Kan ikke ta ut pæren for da vil ikke bremselyset virke. Ønsker å ha det som originalt - altså en rett linje med kjørelys bak. Må jeg da kjøpe nye lykter? mvh Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Noen som har noen gode ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå