MrQuaker Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Hallais. Lurer på om det er noen her som vet hvo man kan få kjøpt slike 20" Hartge felger som sto på en av de tidligere (Månedens bil" En Sort M5 med Hartge felger. En webside eller epost til en som kan skaffe slike hadde vert nice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 25, 2006 Share Skrevet November 25, 2006 Hei! Enda flere bømlinger her jo Usikker på hvilke Hartge felger du tenker på, men er de disse? Eller disse? Disse er den nye typen.. Viss du tenker på de øverste så har jo f.eks gsbildeler disse i hartge look som er MEGET fine spør du meg! har lyst på slike selv! Litt usikker på om man får disse helt opp i 20"? Tenker du kjøpe orginale greier? Det er nok svindyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maestro Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Jeg har 19" Hartge Classic (de øverste) på min e39, vil fraråde deg å kjøpe 20, med mindre du skal valse og ikke har noe å mot å kjøre med 25 profil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Dei felgane på bilde 2 kosta nøyakti 80.000 med continental 285/25/20 og 245/30/20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuaker Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 Hei. Takk for tipset. Supert altså. Var meget stilige de du har. HVilken størrelse har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Tenker du på meg nå? Er ikke min bil den nederste der, de der var til salgs på finn http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8766588&sid=2aAaK3s1k936584&pos=2&tot=2 Er en ganske lik min bil (E46) som har slike felger, de er 18", og veldig fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Vist du tenkte på meg så vart det snakk om 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 20" er ikke noe behagelig på norske veier,vet om flere som har angret på at de har satt på for store hjul.18 tom er vel max for en e39 med litt senking.Felgene blir fort ett blikkfang så folk legger mer merke til felgene enn selve bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå